Globalni sporazum koji je objavio LG, o dijeljenju patenata i licenci u idućih deset godina između dva tehnološka diva osigurat će, smatraju u obje kompanije, sjajne proizvode i usluge za sve zahtjevnije tržište...

Iako nije precizirano o čemu se točno radi, odnosno što će sve LG i Google dijeliti, sporazum zapravo i nije preveliko iznenađenje. Jer, LG je, primjerice, proizvođač iznimno popularnih Android "flagship" uređaja, Nexus 4 i Nexus 5, koji su, iako pod brandom Googleovog mobilnog operativnog sustava na tržište izašli s LG potpisom. K tome, već ranije ove godine se LG priključio Googleovoj Open Automotive Alliance kampanji fokusiranoj na inovacije u automobilskoj tehnologiji. Ovo je, zapravo, na određeni način samo verifikacija suradnje koja je već sada na čvrstim temeljima i koja će se zadržati na tom, ako ne i boljem nivou, najmanje iduće desetljeće, na koliko je potpisan sporazum. 

"Iznimno smo zadovoljni potpisom ovog sporazuma s jednom od vodećih tehnoloških kompanija na tržištu, što LG svakako jest. Zajedno ćemo raditi na takozvanim "cross-licencama", što će za obje strane jamčiti mogućnost da se usredotoče na razvoj sjajnih uređaja i usluga", rekao je Allen Evo, zamjenik generalnog savjetnika za patente u Googleu. I s druge strane je stiglo isključivo zadovoljstvo potpisanim sporazumom. "LG je ovime samo naglasio vrijednost svoje suradnje s Googleom, odnosno predanost razvoju novih tehnologija koje poboljšavaju već postojeće vrijednosti obje kompanije", riječi su voditelja LG Electronics Centra za intelektualno vlasništvo, J.H. Leea. O tome što će "iskrižane" licence ponuditi na tržištu za sada nema detalja, ali ne treba sumnjati da će biti zanimljivo...

Pogotovo ako se zna da je sličan sporazum Google već potpisao sa Samsungom, što je više nego jasna naznaka sve veće usredotočenosti na tržište mobilnih uređaja. Android je ionako već najpopularniji mobilni operativni sustav na svijetu, a sklapanjem ovakvih ugovora Google će samo jačati svoju poziciju na tržištu. Naravno, koristi će imati i njegovi partneri, a hoće li i koliko na kraju doista krajnji korisnici biti oduševljeni, kao i uvijek, pokazat će samo i isključivo vrijeme. 

Foto via Flickr