Ako se u istoj priči nađu Google i Microsoft, i to na istim stranama, onda je definitivno riječ o nečem velikom. Divovi IT industrije potpisali su ugovor s Američkom oglasnom mrežom...

Obično su „poput volova na brvnu“, svaki na svojem kraju, sa svojim idejama, vizijama i politikom. Ovog puta krenuli su „ruku pod ruku“ s Američkom oglasnom mrežom, s kojom su Microsoft i Google potpisali ugovor o „dobrovoljnom kodeksu i smjernicama za detektiranje i gašenje oglasa koji u sebi sadrže poveznice na nelegalne ili piratske sadržaje“, objavljeno je iz Bijele kuće, točnije iz Ureda za zaštitu intelektualnog vlasništva.

Googleova potpredsjednica za odnose s Vladom i javnu politiku, Susan Molinari, o ovom ugovoru je rekla: „Oglasne mreže će održavati i postavljati pravila za web stranice koje su uglavnom posvećene prodaji krivotvorene robe ili piratskih sadržaja, a mi ćemo se sa zadovoljstvom uključiti u ovaj program. Nadamo se i vjerujemo kako će nova politika rezultirati smanjenjem piratskih sadržaja, a ujedno poticati „zdravi“ Internet i inovacije.“ Iz Googlea su dodali kako već koriste sličnu praksu na YouTubeu, gdje se sadržaji koji krše zakone o autorskim pravima ili promiču nelegalne sadržaje automatski gase.

Microsoft također podržava ovu ideju, stoga je potpredsjednik Odjela za poslove s američkom Vladom, Fred Humphries poručio: „Dakako da podržavamo ovakvu inicijativu automatskog gašenja i eliminiranja sadržaja koji dijele poveznice na piratske sadržaje. Moramo poticati i poštovati temeljne vrijednosti kao što su korektno korištenje intelektualnog vlasništva, privatnost, inovacije....“ Sustav će u prvoj fazi raditi samo na području Amerike, na način da će sve oglase koji se odnose na nelegalne ili piratske sadržaje automatski gasiti.