Ako se u istoj priči nađu Google i Microsoft, i to na istim stranama, onda je definitivno riječ o nečem velikom. Divovi IT industrije potpisali su ugovor s Američkom oglasnom mrežom...

Obično su „poput volova na brvnu“, svaki na svojem kraju, sa svojim idejama, vizijama i politikom. Ovog puta krenuli su „ruku pod ruku“ s Američkom oglasnom mrežom, s kojom su Microsoft i Google potpisali ugovor o „dobrovoljnom kodeksu i smjernicama za detektiranje i gašenje oglasa koji u sebi sadrže poveznice na nelegalne ili piratske sadržaje“, objavljeno je iz Bijele kuće, točnije iz Ureda za zaštitu intelektualnog vlasništva.

Googleova potpredsjednica za odnose s Vladom i javnu politiku, Susan Molinari, o ovom ugovoru je rekla: „Oglasne mreže će održavati i postavljati pravila za web stranice koje su uglavnom posvećene prodaji krivotvorene robe ili piratskih sadržaja, a mi ćemo se sa zadovoljstvom uključiti u ovaj program. Nadamo se i vjerujemo kako će nova politika rezultirati smanjenjem piratskih sadržaja, a ujedno poticati „zdravi“ Internet i inovacije.“ Iz Googlea su dodali kako već koriste sličnu praksu na YouTubeu, gdje se sadržaji koji krše zakone o autorskim pravima ili promiču nelegalne sadržaje automatski gase.

Microsoft također podržava ovu ideju, stoga je potpredsjednik Odjela za poslove s američkom Vladom, Fred Humphries poručio: „Dakako da podržavamo ovakvu inicijativu automatskog gašenja i eliminiranja sadržaja koji dijele poveznice na piratske sadržaje. Moramo poticati i poštovati temeljne vrijednosti kao što su korektno korištenje intelektualnog vlasništva, privatnost, inovacije....“ Sustav će u prvoj fazi raditi samo na području Amerike, na način da će sve oglase koji se odnose na nelegalne ili piratske sadržaje automatski gasiti. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju