Google i Yahoo su rivali na tržištu tražilica, no iako većina nas koristi Google kao zadani pretraživač, nove statistike pokazuju kako se upravo Googleov udio na ovom tržištu smanjio s 79.3 na 75.2 posto.

Ovo je ujedno i najmanji udio koji je Google imao od 2009. godine, no s druge strane Yahoo bilježi najveći udio od 2009. godine pa je tako skočio s 7.4 na 10.4 posto.

Razlog ovim promjenama je preglednik Firefox koji je do sada nudio Google kao zadanu tražilicu, da bi od nedavno potpisao ugovor s Yahoo-om koji je od sada zadana tražilica na ovom pregledniku.

Google nema previše razloga za brigu, osim ako Firefox u kratko vrijeme ne postane popularniji preglednik, što je teško izvedivo s obzirom da Google ima svoj  Chrome, Microsoft svoj Internet Explorer (koji uskoro mijenja), Apple Safari, itd.

Firefox prema posljednjim podacima drži 12 posto tržišta u SAD-u.

Ovo su dobre vijesti za Marissu Mayer koja je preuzela mjesto CEO-a u kompaniji te odlučila agresivnije krenuti s akvizicijama i partnerstvima. Dionice kompanije su porasle, a Mayer sada treba zadržati te korisnike i tražiti novi način kako još više povećati udio na tržištu tražilica.

Izvor: Bloomberg