Iako se Snapchat prema broju korisnika ne može mjeriti s Facebookom, ova je kompanija predstavila nove opcije koje bi mogle barem malo zabrinuti Marka Zuckerberga. Prvo, nakon skandala s Cambridge Analyticom osnivač i šef Snapa Evan Spiegl, odgovarajući na pitanje o Facebooku koji kopira njihove opcije, rekao je kako bi cijenili kopiranje i njihove politike zaštite podataka, a ova je kompanija sada predstavila i mogućnost prijave u druge aplikacije koristeći podatke sa Snapchata.

Ovime ulaze na teritorij i Googlea i Facebooka, čiji se podaci za prijavu koriste na brojnim aplikacijama/stranicama, no iz Snapa napominju kako će korisnici koji se prijave s njihovim podacima dijeliti samo korisničko ime koje imaju na Snapchatu i, ako žele, bitmojie. Sve ostale informacije poput osobnih podataka, profila za oglase i liste prijatelja neće se dijeliti s tim aplikacijama. Također, u slučaju da se korisnik ne prijavi tri mjeseca na takve aplikacije, veza između Snapchata i aplikacija izbrisat će se.

Snapchatove naočale (Foto: AFP)

Govoreći o novoj opciji i razlici između Snapa i konkurencije (iako nije spominjao imena konkurentskih kompanija, jasno je kako se to odnosi na Facebook), potpredsjednik Snapa Jacob Andreou rekao je kako je od nastanka kompanije privatnost i sigurnost korisnika u centru svega što se radi u Snapu. Napominje kako se Snap ne prilagođava promjeni klime kada je u pitanju zaštita podataka (kao npr. sada Facebooka), već su im korisnici na prvom mjestu od prvog dana.

Kao motivaciju razvoju nove opcije prijavljivanja putem Snapchata rekao je kako do sada nije bilo previše dobrih opcija (naravno, i to se odnosi na Facebook), pa su svojim korisnicima odlučili omogućiti sigurnu prijavu podacima s njihove mreže.

Osim mogućnosti prijave podacima sa Snapchata, kompanija je predstavila još neke opcije koje će omogućiti korištenje personaliziranih filtera, naljepnica i drugog sadržaja na drugim aplikacijama i dijeljenje tog sadržaja preko Snapchata. Također, korisnici će moći koristiti bitmojie i u drugim aplikacijama, pri čemu će Tinder biti jedan od službenih partnera prilikom lansiranja navedene opcije.

Izvor: The Guardian