Hoćemo li uskoro plaćati sve društvene mreže? I TikTok testira uvođenje pretplate

Vijest o mogućem uvođenju pretplate na TikToku dolazi samo dan nakon što je objavljeno da je Instagram krenuo s testiranjem pretplate za svoj sadržaj u SAD-u.

Martina Čizmić | 21.01.2022. / 15:27

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Kineski TikTok, koji je u proteklih godinu dana doživio eksploziju popularnosti, razmatra uvođenje pretplate za pojedine sadržaje.

Kako su potvrdili TechCrunchu, opcija bi bila namijenjena kreatorima sadržaja koji bi mogli naplaćivati pristup određenom sadržaju.

Slika nije dostupna Broj mjesečno aktivnih korisnika TikToka premašio milijardu

Za sad nije poznato kako bi funkcionirao cijeli sustav pretplate odnosno plaćanja sadržaja, jer ste tek ograničeno testira. Nagađa se kako bi dio sadržaja i dalje bio besplatan, dok bi neki ekskluzivniji dijelovi bili dostupni samo korisnicima koji plate poseban pristup.

Zanimljivo, vijest o mogućem uvođenju pretplate na TikToku dolazi samo dan nakon što je objavljeno da je Instagram krenuo s testiranjem pretplate za svoj sadržaj u SAD-u.

Slika nije dostupna Počela su testiranja: Instagram uvodi mjesečnu pretplatu

U slučaju Instagrama, kreatori mogu ponuditi pratiteljima da plate pristup ekskluzivnim Stories i videima uživo. Kreatori imaju slobodne ruke što se tiče određivanja same cijene sadržaja, a korisnici koji su spremni platiti biti će posebno označeni u komentarima kako bi ih kreatori lakše prepoznali.

Također, treba podsjetiti i da je Twitter uveo svojevrsnu pretplatu koja omogućuje korisnicima da se pretplate na profile koje prate, a za uzvrat dobiju pristup ekskluzivnom sadržaju. Cijena pretplate kreće se od 2,99 do 9,99 dolara mjesečno, a platiše su označene posebnom značkom kako bi ih se prepoznalo među drugim pratiteljima.

Slika nije dostupna Twitter i službeno predstavio opciju koja će korisnicima omogućiti zaradu od tvitanja

Ovo nije prvi pokušaj TikToka da monetizira sadržaj na svojoj platformi. Već su ranije testirali opciju "davanja napojnice" kreatorima, što bi im omogućilo da primaju direktne uplate od pratitelja. Osim toga, već postoji opcija "darivanja" kreatora. Prošle je godine TikTok predstavio i 200 milijuna dolara težak fond namijenjen kreatorima, kako bi ih se potaknulo da stvaraju zanimljiviji i ekskluzivniji sadržaj na toj platformi.

Izvor: TechCrunch

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti