Hrvati među najboljima u Europi u digitalnom komuniciranju

Kampanja Croatia je Hrvatska nagrađena srebrom na MIXX Awards Europe

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 06.06.2019. / 15:01 komentari
Kampanja Croatia je Hrvatska (Foto: Relja Ivanić, Petar Glebov)

U utorak 4. lipnja u okviru Interact konferencije, koja se ove godine održavala u Varšavi, dodijeljene su nagrade MIXX Europe za najbolje projekte digitalnog komuniciranja u Europi. Kampanja Croatia je Hrvatska osvojila je srebro u kategoriji digitalnih brend komunikacija, a realizirali su ju Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey u suradnji s Adris grupom, Brigadom i Millenium promocijom te su jedini nagrađeni iz Hrvatske i regije. Ovo vjerojatno najvažnije natjecanje u digitalnom komuniciranju u Europi organizira IAB Europe, vodeće europsko udruženje u toj struci.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Kampanja Croatia je Hrvatska (Foto: Relja Ivanić, Petar Glebov)

Predsjednica žirija Anna Lubowska izjavila je: "Danas imamo čitav spektar kanala kojima možemo doprijeti do ljudi, a slaveći najbolje projekte, europske MIXX nagrade naglašavaju zašto je digital nužan kanal bilo koje komunikacije."

Projekt Croatia je Hrvatska ovime je do sada osvojio jedanaest nagrada među kojima su i Effie za komunikacijsku učinkovitost, MIXX i SoMo Borac za digitalne komunikacije, Red Dot za dizajn prostornog iskustva te IIDA za najbolji dizajn izložbe na svijetu koje je osvojila Brigada, kao i Grand PRix i Eventiada IPRA GWA koje je osvojila Millenium promocija za organizaciju događanja. Podsjetimo, riječ je o interaktivnoj i multimedijalnoj izložbi koja je bila postavljena u zagrebačkom tunelu Grič kao vremeplov kroz paralelnu povijest Hrvatske i Croatia osiguranja. U izložbi koju je posjetilo više od stotinu tisuća ljudi, građani su i sami mogli sudjelovati ispisivanjem vlastite povijesti posredstvom društvenih medija.
 

Vezane vijesti