U utorak 4. lipnja u okviru Interact konferencije, koja se ove godine održavala u Varšavi, dodijeljene su nagrade MIXX Europe za najbolje projekte digitalnog komuniciranja u Europi. Kampanja Croatia je Hrvatska osvojila je srebro u kategoriji digitalnih brend komunikacija, a realizirali su ju Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey u suradnji s Adris grupom, Brigadom i Millenium promocijom te su jedini nagrađeni iz Hrvatske i regije. Ovo vjerojatno najvažnije natjecanje u digitalnom komuniciranju u Europi organizira IAB Europe, vodeće europsko udruženje u toj struci.
Kampanja Croatia je Hrvatska (Foto: Relja Ivanić, Petar Glebov)
Predsjednica žirija Anna Lubowska izjavila je: "Danas imamo čitav spektar kanala kojima možemo doprijeti do ljudi, a slaveći najbolje projekte, europske MIXX nagrade naglašavaju zašto je digital nužan kanal bilo koje komunikacije."
Projekt Croatia je Hrvatska ovime je do sada osvojio jedanaest nagrada među kojima su i Effie za komunikacijsku učinkovitost, MIXX i SoMo Borac za digitalne komunikacije, Red Dot za dizajn prostornog iskustva te IIDA za najbolji dizajn izložbe na svijetu koje je osvojila Brigada, kao i Grand PRix i Eventiada IPRA GWA koje je osvojila Millenium promocija za organizaciju događanja. Podsjetimo, riječ je o interaktivnoj i multimedijalnoj izložbi koja je bila postavljena u zagrebačkom tunelu Grič kao vremeplov kroz paralelnu povijest Hrvatske i Croatia osiguranja. U izložbi koju je posjetilo više od stotinu tisuća ljudi, građani su i sami mogli sudjelovati ispisivanjem vlastite povijesti posredstvom društvenih medija.