Hrvatska kompanija Stemi na sajmu edukacijskih tehnologija Bett u Londonu predstavila je Stemi marketplace, novu uslugu koja postaje dio njihova Stemi LAB-a, edukacijske platforme koju je direktor tvrtke Marin Trošelj nazvao obrazovnim Netflixom. Fokus marketplacea bit će na pripremi učenika za poslove budućnosti, a pokrivat će glavna tehnološka područja na kojima se bazira moderna industrija: robotika, internet stvari, umjetna inteligencija, znanost o podacima, dronovi, zrakoplovstvo, razvoj web i mobilnih aplikacija.
Pokretanje Stemi marketplacea označava i otvaranje Stemija drugim organizacijama koje razvijaju vlastite STEM programe, što prema Trošelju predstavlja novi evolucijski korak za Stemi s kojim se širi ponuda programa i sadržaja za škole, ubrzava ulazak u nove škole i tržišta te se, naravno, otvaraju nove mogućnosti prihoda. Sve to je popraćeno i izvrsnim poslovnim rezultatima gdje smo nastavili rasti više od 100% u usporedbi na prethodnu godinu a u Hrvatskoj smo prisutni u 20% škola, komentirao je Trošelj.
Među njima su i Milestone C, američka kompanija koja je svojih devet programa sada prebacila na ovu platformu, kao i Stoke Education s kojim je STEM-i početkom godine potpisao partnerstvo. Kompanija djeluje s dva odjela koji su fokusirani na STEM obrazovanje, odnosno na robotska rješenja, a svoje će programe sada, dakle, nuditi putem Stemi marketplacea.
Nova godina za Stemi znači i iskorak na novo tržište Indonezije te su potpisali ugovor s organizacijom Koding Next, najvećom školom za kodiranje i računalno programiranje u jugoistočnoj Aziji koja je osnovana je 2015. godine i fokusirana je na specijalizirane programe za računalno programiranje. Koding Next će u sklopu svojih radionica implementirati STEMI AI program.