Hrvatska tvrtka Salespod u pohodu na američko tržište

Salespod, hrvatska kompanija za mobila poslovna rješenja proglašena je za najboljom između 32 tehnologške tvrtke u kategoriji 'Sales Operations' na konferenciji koja se održala u Silicijskoj dolini.

Zimo Zimo Zimo | 16.11.2011. / 10:41

Hrvatska tvrtka Salespod u pohodu na američko tržište

Salespod, hrvatska kompanija za mobila poslovna rješenja proglašena je za najboljom između 32 tehnološke tvrtke u kategoriji 'Sales Operations' na konferenciji koja se održala u Silicijskoj dolini.

Marko Kovač ujedno i osnivač kompanije predstavio je Salespod na konferenciji 'Under The Radar' gdje su pozvani da se prijave za sudjelvoanje. Naime, samo rijetke kompanije uspiju dobiti priliku kakvu su odbili dečki iz Salespoda stoga je to velik korak za njih.

„Nakon prezentacije, jednoglasnom odlukom sudaca i publike, proglašeni smo pobjednicima kategorije 'Sales Operations'. S obzirom na činjenicu da je u publici bilo preko 350 stručnjaka iz Silicijske doline, to je velika potvrda vrijednosti i potencijala Salespoda. Osim toga, nagrada je pobudila interes potencijalnih investitora, partnera i kupaca, pa su ostvareni kontakti važni za nastup na američkom tržištu“, izjavio je Marko.

Prije nešto više od godinu dana, Salespod je primio investiciju od Hrvatske udruge poslovnih anđela Crane, a jedan od investitora bio je i član samog Cranea Saša Cvetojević.

Under the Radar konferencija je dio Dealmaker Media – mreže inovatora koji vide priliku u izgradnji odnosa i prenošenju znanja. Tvrtka Dealmaker Media je dosad bila posrednik u sklapanju ugovora vrijednih 2.2 milijarde dolara između različitih tvrtki, među kojima su i rani startup projekti koji su pronašli svoj put do velikih međunarodnih kompanija ili koje su velike tvrtke preuzele.

U nastavku pogledajte Markov pitch.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti