Salespod, hrvatska kompanija za mobila poslovna rješenja proglašena je za najboljom između 32 tehnološke tvrtke u kategoriji 'Sales Operations' na konferenciji koja se održala u Silicijskoj dolini.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Marko Kovač ujedno i osnivač kompanije predstavio je Salespod na konferenciji 'Under The Radar' gdje su pozvani da se prijave za sudjelvoanje. Naime, samo rijetke kompanije uspiju dobiti priliku kakvu su odbili dečki iz Salespoda stoga je to velik korak za njih.

„Nakon prezentacije, jednoglasnom odlukom sudaca i publike, proglašeni smo pobjednicima kategorije 'Sales Operations'. S obzirom na činjenicu da je u publici bilo preko 350 stručnjaka iz Silicijske doline, to je velika potvrda vrijednosti i potencijala Salespoda. Osim toga, nagrada je pobudila interes potencijalnih investitora, partnera i kupaca, pa su ostvareni kontakti važni za nastup na američkom tržištu“, izjavio je Marko.

Prije nešto više od godinu dana, Salespod je primio investiciju od Hrvatske udruge poslovnih anđela Crane, a jedan od investitora bio je i član samog Cranea Saša Cvetojević.

Under the Radar konferencija je dio Dealmaker Media – mreže inovatora koji vide priliku u izgradnji odnosa i prenošenju znanja. Tvrtka Dealmaker Media je dosad bila posrednik u sklapanju ugovora vrijednih 2.2 milijarde dolara između različitih tvrtki, među kojima su i rani startup projekti koji su pronašli svoj put do velikih međunarodnih kompanija ili koje su velike tvrtke preuzele.

U nastavku pogledajte Markov pitch.