Hrvatski internetski trgovci raspravljali o trendovima koji ih očekuju u budućnosti

Na četvrtoj konferenciji o online prodaji predstavljen servis za prepoznavanje lažnih web stranica i prvi vodič za online kupovinu

Martina Čizmić | 10.10.2022. / 08:19

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Udruga eCommerce Hrvatska u petak je održala četvrtu CRO Commerce konferenciju na kojoj su prezentirani rezultati novog istraživanja navika online kupaca.

Iako više od 37 posto Hrvata kupuje online jednom mjesečno, a čak 25 posto njih barem nekoliko puta tjedno, čak 61 % je izrazilo da ima strah od krađe podataka prilikom online kupovine. Udruga web trgovaca je s ciljem povećanja povjerenja u online kupovinu predstavila servis koji pomaže prepoznati je li neka web stranica ili webshop siguran.

Internetska trgovina, ilustracija Iako sve češće kupuju na internetu, Hrvati su i dalje skeptični prema web trgovinama

Ako se bojite ostaviti podatke kartice na nekom webshopu, u samo tri sekunde ga možete provjeriti na našoj stranici check.ecommerce.hr. Iako je kupovina kod većine domaćih webshopova sigurna, u vrijeme Black Friday akcija se pojavljuje dosta lažnih stranica, pa smo u suradnji s kompanijom Visa na izradili i prvi vodič za online kupovinu koji možete preuzeti na našoj stranici, poručio je predsjednik udruge Marcel Majsan.

Konferencija, čija je glavna tema bila 'Experience the future', okupila je stručnjake iz Hrvatske i regije koji su predstavili trendove u online prodaji te otkrili kako su se potrošačke navike mijenjale nakon pandemije.

Ivan Gembeš, voditelj ključnih kupaca u Hrvatskoj pošti, predstavio je prednosti usluge Hrvatske pošte Paket24, jedine takve usluge koja pokriva cijelu Hrvatsku i jamči uručenje pošiljaka idući dan, odnosno u dogovorenom roku.

Marko Radenović iz konzultantske kompanije McKinsey i Joško Mrndže, generalni menadžer Googlea za regiju, predstavili su budućnost digitalne trgovine u jugoistočnoj Europi i Hrvatskoj i istaknuli brze promjene nakon pandemije, kao i važnost usvajanja digitalnih vještina u novo doba.

Kriza je prilika za ulaganje, a najpoznatiji hrvatski matematičar Toni Milun govorio je o pet principa financijske pismenosti, pojasnio zašto bismo trebali postaviti dugoročne financijske ciljeve ponašanje, koji sve oblici investiranja postoje, te zašto prvo platiti – sebi.

Slika nije dostupna Sumnjiva vam je neka web trgovina? Provjerite ju pomoću ovog domaćeg alata

Neizostavna tema za sve dionike eCommercea je nova regulativa i pitanje što ona donosi trgovcima i na što se tržište treba pripremiti. O novim zakonskim promjenama u elektroničkom poslovanju i trgovanju govorila je odvjetnica Dijana Kladar.

Agencija Hero Factory provela je istraživanje kako se oglašavaju hrvatski web trgovci, a rezultate su ekskluzivno predstavili na konferenciji.

Konferenciju je zatvorio poznati internetski stručnjak Nedim Šabić koji je otkrio sedam najvećih grešaka online trgovaca, a snimke svih predavanja dostupne su članovima udruge eCommerce Hrvatska.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti