Hrvatski startup Repsly, do nedavno poznat kao Salespod, osigurao 1.25 milijuna dolara investicije

Salespod, danas poznat pod imenom Repsly, osnovan je 2010. godine u Zagrebu od strane Marka Kovača i Marka Linke koji su se upoznali na fakultetu u Zagrebu, a u četiri godine kompanija se može pohvaliti i međunarodnim uspjehom.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 17.06.2014. / 10:00

Hrvatski startup Repsly, do nedavno poznat kao Salespod, osigurao 1.25 milijuna dolara investicije

Salespod, danas poznat pod imenom Repsly, osnovan je 2010. godine u Zagrebu od strane Marka Kovača i Marka Linke koji su se upoznali na fakultetu u Zagrebu, a u četiri godine kompanija se može pohvaliti i međunarodnim uspjehom.

Repsly trenutno koristi preko 200 tvrtki u više od 40 zemalja, među kojima su i prestižni brandovi: Nike Golf, L'Oreal, KIA Motors, Keune, Philips, Franck, itd.

Za one manje upućene, Repsly omogućuje prikupljanje i analizu podataka i unaprjeđenje terenskih aktivnosti putem web i mobilnih platformi. 

Repsly će dobivena sredstava iskoristiti za financiranje rasta, odnosno agresivnije širenje branda, a predsjednik uprave Marko Kovač kaže kako su razvili proizvod koji značajno unaprjeđuje provođenje terenskih procesa i mnoge tvrtke svijetu su to prepoznale. 

Tim Curran, član uprave Repslya i Launchpad Venture grupe iz Bostona koja je uz First Beverage grupu iz Los Angelesa, te K5 Venturesa iz Njemačke uložila sredstva ističe: „Pratim i savjetujem Repsly već više od godinu dana, jer su me privukle reference i izrazito pozitivna iskustva klijenata, troznamenkasti organski rast prihoda i vrlo kvalitetno rješenje koje nadilazi očekivanja ciljane tržišne skupine.“

Kako smo uspjeli iskopati, Coca Cola Company ima udio u fondu FirstBev group, jednog od investitora u Resply, što je ujedno i velika prilika za kompaniju da proširi broj klijenata u industriji pića.

Uz širenje marketinškog dijela tvrtke u Bostonu, u planu je i povećanje razvojnog tima u Zagrebu. Osim toga, važno je napomenuti da većinsko vlasništvo nad tvrtkom i proizvodom i dalje ostaje u Hrvatskoj.

Hrvatski startup Repsly, do nedavno poznat kao Salespod, osigurao 1.25 milijuna dolara investicije

Ovo je ujedno i prva investicija u kojoj su investitori dominantno sa istočne obale, dok su većinom do sada bili sa zapadne, iz Silicijske doline i San Francisca.

“Ovo je vrlo značajna investicija jer je trebalo uložiti puno truda kako bismo dobili povjerenje investitora koji do sada nisu ulagali u Hrvatsku, ali sada je kontakt uspostavljen i nadam se da će to pomoći budućim startupima”, dodaje Kovač.

Saša Cvetojević, jedan od najaktivnijih poslovnih anđela u regiji, uložio je u Salespod na samom početku i mentorirao je tim u ranoj fazi razvoja proizvoda i prodaje.

“Repsly je ono sto svaki ulagač u projekte u ranoj fazi traži. Jaki tim, u potpunosti posvećen razvoju projekta, te kvalitetan proizvod koji rješava vrlo konkretan tržišni problem na potpuno novi način, bile su odlike koje sam tražio i koje sam našao u tadašnjem Salespodu. Ovaj uspjeh pokazuje da nisam pogriješio u procjeni.”

Resply je tako postao još jedan vrlo uspješan startup koji će, ne sumnjamo, nadahnuti nove kompanije da se okrenu svjetskom tržištu, a da pritom zadrže razvojni tim u Hrvatskoj.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti