Hrvatskom startupu 300 milijuna kuna vrijedan posao: Pratit će posjećenost internetskih stranica u Velikoj Britaniji

Neslužbeno se doznaje da je riječ o oko 300 milijuna kuna ili 40 milijuna eura za pet godina.

Martina Čizmić | 22.01.2020. / 15:25 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Hrvatski startup DotMetrics postao je službeni analitički sustav za mjerenje posjećenosti britanskih internetskih stranica, a taj je posao dobio na natječaju tvrtke UK Online Measurement (UKOM), koju su osnovala najznačajnija udruženja britanskih izdavača i oglašivača, izvijestili su iz tog startupa.

tri vijesti o kojima se priča B-2 Spirit Zapanjili sve Potpuni šok za Iran: Detalji najpreciznijeg i najrazornijeg zračnog udara Amerikanaca dosad viđenog Nuklearna eksplozija, ilustracija Scenarij iz noćne more, ali... VIDEO Koliko treba biti udaljen da bi se preživjela eksplozija nuklearne bombe? Ruski vojnik se predaje dronu Prvi takav slučaj Jedan od najbizarnijih trenutaka suvremenog ratovanja: Ruski vojnik predao se dronu

Na natječaju za posao DotMetrics je pobijedio u partnerstvu s Ipsosom, jednom od najvećih svjetskih agencija za istraživanje tržišta, ostavivši tako iza sebe velike igrače na globalnom tržištu prikupljanja podataka, poput američkog comScorea, kažu iz tog startupa. Dodaju da službeno s poslom počinju 1. siječnja 2021. te da su ugovor potpisali na idućih pet godina.

Iako iz startupa ne navode vrijednost tog posla, neslužbeno se doznaje da je riječ o oko 300 milijuna kuna ili 40 milijuna eura za pet godina.

Do sada su, kako navode, podatke prikupljali u zemljama regije, a ovo im je prvi izlazak na tržišta zapadne Europe, pri čemu napominju da je Velika Britanija za hrvatske analitičare poseban izazov, jer je riječ o najvećem europskom i trećem svjetskom tržištu u kontekstu online oglašavanja.

Na britanskom tržištu internet je uvjerljivo najvažniji kanal oglašavanja te raspodjela budžeta ovisi o kvalitetnim podacima, a Velika Britanija je i 'liga prvaka' internetskog oglašavanja, ističe direktor DotMetricsa Jan Jilek, dodajući da je pobjeda na natječaju za takav posao stvar prestiža i izvrsna referenca za dalje.

S te strane, već su krenuli u pregovore za nastup i na drugim europskim tržištima, pri čemu Jilek ističe da Hrvatska ostaje njihov "hub", te će analizu podataka obavljati iz Zagreba, zbog čega će im i broj zaposlenih rasti više od tri puta, što očekuju i u idućim godinama.

DotMetrics je izvorna hrvatska metodologija koju su razvili tvrtka FistNet i Ipsos Adria, a time se prikupljaju podaci o posjećenosti internetskih stranica tako da bilježi i pohranjuje cjelokupan promet neke stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i osnovnih istraživanja.

Analitički sustav po mnogočemu je jedinstven. DotMetrics je zapravo prvi pravi 'big data' analitički sustav nastao u Hrvatskoj. Pratimo stvari koje su relevantne oglašivačima i nudimo različite vrste analize podataka, a i naša se metodologija pokazala kvalitetnijom i bržom od konkurencije, objašnjava suosnivač i direktor za tehnologiju u FistNetu Tomislav Fistrić.

Važnim u svemu drži i to što će sada podatke o posjećenosti i čitanosti stranica u Velikoj Britaniji DotMetrics isporučivati svakodnevno za prethodni dan i neće se kao do sada na njih čekati po mjesec dana.

(Hina)

Vezane vijesti