Može li se pojaviti neka društvena mreža koja bi u budućnosti mogla zaprijetiti Muskovoj platformi X? Nakon njegova preuzimanja Twittera, koji je naknadno preimenovao u X, situacija s tom mrežom postala je prilično turbulentna, pa je dio korisnika počeo tražiti alternativu. Pojavile su se neke nove mreže, neke postojeće ponovno su pokušale privući nove korisnike koji su namjeravali napustiti Twitter, a u igru je ušao Mark Zuckerberg sa svojom platformom Threads.
Jedan od takvih konkurenata koji bi dugoročno zaista mogao predstavljati kakvu-takvu prijetnju platformi X, odnosno koji bi Musku mogao uzeti dio korisnika jest BlueSky. O toj smo mreži više puta pisali, a zanimljiva je po tome što je njezin razvoj počeo upravo unutar Twittera i jedan je od njezinih osnivača Jack Dorsey, čovjek koji je suosnivač i samog Twittera.
Rast te društvene mreže ide polako, bez želje osnivača da se što prije iskoriste probleme platforme X te su nedavno objavili kako je broj njihovih mjesečnih korisnika premašio milijun. Iako je ta brojka i dalje neusporediva s brojem korisnika X-a, treba naglasiti kako se korisnik BlueSkya može postati samo uz pozivnicu te postoji lista čekanja za pridruživanje toj društvenoj mreži. Broj njezinih korisnika nedavno je strelovito porastao, a za tako veliki porast mogu zahvaliti - Elonu Musku.
Nakon što je prije tjedan dana vlasnik platforme X kao najbolji način obrane od velikog broja botova najavio kako će svim korisnicima početi naplaćivati pretplatu, ponovno je povećan interes za BlueSkyem. Naime, nakon te najave broj novih prijava za tu društvenu mrežu porastao je za više od 50 tisuća, što je oko pet posto ukupne korisničke baze. Također, na dan Muskove najave zabilježeno je pola milijuna dnevno aktivnih korisnika na Androidu, što je više od 20 posto više u odnosu na dan ranije, dok je broj dnevnih korisnika na webu porastao za oko 30 posto. Konkretni podaci za Appleove uređaje nisu poznati, no analitičari vjeruju kako su trendovi slični.
Zanimljivo, posljednji tako veliki porast broja prijava i dnevnih korisnika zabilježen je na početku srpnja i također je bio povezan s platformom X jer je onda najavljeno ograničenje broja tvitova koji se korisnicima mogu prikazati.
Dakle, sa svakim problemom za Twitter, odnosno društvenu mrežu X, povećava se interes za BlueSkyem, a svakako treba spomenuti kako situacija nije ista i s drugim mrežama. Naime nakon nedavne Muskove najave o uvođenju pretplate, broj korisnika Threadsa, kao i Mastodonta ostao je sličan kao i prije te najave, dakle korisnici platforme X nisu u tim mrežama potražili alternativu za slučaj da jednom moraju odustati od Muskove platforme, već je dio njih tu alternativu potražio u BlueSkyu.
Izvor: TechCrunch