Iz platforme koja je konkurent platformi X pohvalili su se brojem korisnika

U njezinu razvoju sudjelovao je i suosnivač i bivši CEO Twittera Jack Dorsey, a iako brojke nisu ni blizu onima X-a, potencijal je velik.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 13.09.2023. / 13:24

Jack Dorsey (Foto: Afp)

Nakon što je Elon Musk preuzeo Twitter činilo se kako je oko te društvene mreže zavladao priličan kaos. Mnogi zaposlenici dobili su otkaz, dio korisnika najavio je zatvaranje profila, a čak je i dio oglašivača digao sidro i povukao reklame, odnosno novac s Twittera. Budućnost popularne društvene mreže tada je bila nesigurna (iako se situacija s vremenom stabilizirala) te je dio korisnika počeo tražiti alternative Twitteru, odnosno sadašnjoj platformi X.

Jack Dorsey Osnivač Twittera razvija novu aplikaciju koja će konkurirati i samom Twitteru

Jedna od najzanimljivijih alternativa jest aplikacija BlueSky koja je i dalje otvorena samo za dio korisnika, odnosno ako je želite isprobati, prvo se morati pridružiti listi čekanja ili morate imati poseban kod. Iako je, dakle, pristup BlueSkyu ograničen, ova se platforma može pohvaliti s velikim rastom broja korisnika koji je ovaj tjedan dosegao brojku od milijuna. U odnosu na platformu X to je i dalje mala brojka, no pokazuje kako popularnost BlueSkya raste malo po malo te da je ova platforma zanimljiva sve većem broju korisnika tako da bi s vremenom mogla postati potencijalno opasan konkurent Muskovoj mreži.

Zanimljivo je kako se vijest o milijun korisnika BlueSkya mrežom proširila još prije dva mjeseca, no iz ove su kompanije sada objasnili kako je tada broj preuzimanja aplikacije dosegnuo milijun, no mnogi i dalje nisu mogli koristiti tu aplikaciju jer su bili na listi čekanja, odnosno nisu imali potreban kod. Do milijuna su zato došli sada. Strategija ove kompanije očito nije fokusirana na privlačenje što većeg broja korisnika u što kraćem vremenu, već na postupno građenje imidža i privlačenje korisnika koji neće samo isprobati BlueSky, već će ga nastaviti aktivno koristiti.

To je potpuno suprotna strategija u odnosu na ono što smo vidjeli od Mete i njihova Threadsa, nove platforme za koju se Zuckerberg nada da bi mogla postati glavni konkurent Muskovoj društvenoj mreži X. Naime, u samo pet dana broj osoba koje su se prijavile na Threads dosegao je čak 100 milijuna, no pokazalo se kako su mnogi, nakon što su isprobali ovu društvenu mrežu, odustali od njena korištenja i vratili se starim platformama na kojima su već prisutni i aktivni.

Slika nije dostupna Najveća konkurencija Muskovoj mreži? Stiže Bluesky, društvena mreža jednog od suosnivača i bivšeg CEO-a Twittera

Što se BlueSkya tiče, zanimljivo je kako se počeci ove platforme vežu uz sam Twitter jer je njegov razvoj počeo unutar te društvene mreže, iako danas nemaju nikakvu povezanost. Također, veliku ulogu u razvoju BlueSkya imao je i jedan od osnivača i dugogodišnji izvršni direktor Twittera Jack Dorsey. Bit će zanimljivo pratiti kako će se dalje kretati broj korisnika ove decentralizirane platforme, a pogotovo koliko će brzo rasti jednom kada postane dostupna svima.

Izvor: Tech Crunch

 


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti