U vrijeme pandemije koronavirusa, sa svih strana možemo čuti pozive da ostanemo doma i izbjegnemo bilo kakva okupljanja. No, što raditi doma?

Svjetska zdravstvena organizacija odlučila je udružiti snage s velikim igračima u industriji videoigara i pokrenuti kampanju "#PlayApartTogether" odnosno "#igrajterazdvojenizajedno".

Ova promotivna kampanja potiče održavanje sigurne udaljenosti među ljudima (pa tako i gamerima) kroz brojne posebne aktivnosti, ekskluzivni sadržaj, nagrade i inspiracije u nekim od najpoznatijih igara na svijetu.

Iz Svjetske zdravstvene organizacije tako žele doprijeti do što većeg broja ljudi, ali i potaknuti ih da održe kontakte čak i ako to ne mogu napraviti licem u lice.

Tako će veliki izdavači videoigara kroz svoje najpopularnije naslove informirati i poticati svoje igrače da prate smjernice Svjetske zdravstvene organizacije vezane uz pandemiju koronavirusa - od držanja pristojnog razmaka, čestog pranja ruku do svih drugih mjera koje su se pokazale učinkovite u usporavanju širenja koronavirusa.

U kampanju su se uključili ctivision Blizzard, Kabam, Snap Games, Amazon Appstore, Maysalward, Twitch, Big Fish Games, Playtika, Unity, Dirtybit, Pocket Gems, Wooga, Glu Mobile, Riot Games, YouTube Gaming, Jam City, SciPlay i Zynga.

Nikad nije bilo ključnije osigurati da ljudi ostanu sigurno povezani. Igre su izvrsna platforma jer povezuju ljude kroz zabavu. Ponosni smo što možemo sudjelovati u ovoj hvale vrijednoj inicijativi, istaknuo je direktor Activision Blizzarda, Bobby Kotick.

 

 

Fizičko distanciranje ne bi smjelo značiti i društvenu izolaciju! Ostanimo razdvojeni i poduzmimo mjere za očuvanje javnog zdravlja poput pranja ruku, kako bismo smanjili krivulju i #PlayApartTogether kako bismo izdržali ovu krizu. Za naše igrače, igranje videoigara je više od samog igranja. To je značajan dio njihovog života. A sad, za milijarde igrača diljem svijeta, igranje videoigara moglo bi pomoći spasiti živote. Pobijedimo Covid-19 zajedno, istaknuo je direktor Riot Gamesa, Nicolo Laurent.