Koronavirus je promijenio pravila u poslovanju. Uvjeti su se promijenili, nadmetanje za nove korisnike se intenziviralo, a istovremeno su resursi postali sve nedostupniji. Pandemija je pokazala da u ovoj novoj situaciji digitalizacija više nije cilj, nego je za mnoge ona jedini način na koji mogu preživjeti.

Prema IBM-ovim podacima, tvrtke trebaju ponovno razmisliti o svojim poslovnim procesima, ne samo restartati ih, a upravo o tome će se govoriti na ovogodišnjoj IBM Think Digital konferenciji koja će se održati 27. listopada od 9 sati u virtualnom obiliku.

U studiji nazvanoj COVID-19 i budućnost poslovanja, IBM je identificirao tri ključna područja na kojima uspješni poslovni ljudi djeluju proaktivno - organizacijska fleksibilnost, umjetna inteligencija, automatizacija i korištenje drugih tehnologija.

To nisu samo popularne riječi, već pokretači konkurentnosti, istaknuo je generalni menadžer IBM South East Europe, Johannes Maurer. Za vodeće kompanije, digitalna transformacija je nešto što se podrazumijeva, a pandemija je prisilila sve da brzo nadoknade bilo kakve propuste po tom pitanju. U međuvremenu, moramo obratiti pozornost na drugi veoma važan problem - naše istraživanje pokazalo je da je zadržavanje zaposlenika i upravljanje njihovim stresom također ključno za konkurentnost. Digitalizacija i na tom području može biti od pomoći - dugoročno gledano, uspješni voditelji su oni koji su empatični, promoviraju osobnu odgovornost i podupiru zajednički rad koji uključuje design thinking, agilne metode te DevOps alate i tehnike.

Tijekom IBM Think Digital konferencije, sudionici će imati prilike saznati kako tehnologija može povećati fleksibilnost unutar tvrtki, kako podesiti novu infrastrukturu i istovremeno voditi računa o kibernetičkoj sigurnosti, ali i kako izgraditi pametnije tvrtke pomoću agilnih metoda.

Registracija je besplatna i dostupna svima putem službene stranice konferencije na kojoj je dostupan i širi program radionica i predavanja.