Kako biti u trendu, drugačiji i bolji od konkurencije - otkrili su vodeći hrvatski stručnjaci digitalnog marketinga, koji su sudjelovali na IBM-ovoj konferenciji THINK Marketing. Primjer uspješnog digitalnog marketinga upravo je Nova TV koja putem različitih kanala komuniciranja ima izvrsne rezultate. Posljednji su vezani uz nedavno praćenje lokalnih izbora.
 
U koraku s novim digitalnim tehnologijama, Nova TV sa svojom publikom komunicira preko niza kanala: od TV-a, portala pa sve do društvenih mreža.


 
"Naš TV program je povezan sa svim digitalnim sadržajima i na samom ekranu i u svim online platformama. Ta suradnja između marketinga i redakcije se kompletmo promijenila. Ja bih rekla da današnji reporteri, novinari više ne rade samo za TV, oni rade za sve platforme, dostavljaju sve informacije
", istaknula je direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV, Ivana Galić Baksa.
 
Jedan od posljednjih izazova digitalnog marketinga Nove TV bilo je praćenje Lokalnih izbora.

“Pokazali smo leaderstvo i na digitalnim platformama. Imali smo više od 24 live javljanja tijekom izbora, imali smo više od pola milijuna twitter shareova. Zapravo, jako dobar rezultat", istaknula je Ivana Galić Baksa.


 
 Kako ostvariti dobre rezultate u digitalnom marketingu zna ekipa Bellabeata, koji su proizveli pametni nakit Leaf.
 
"Treba baš cijelo vrijeme imati oko na tome gdje je konkurencija, gdje se plasirati, testirati različite platforme", otkrio je Josip Begić, voditelj Growth Tima, Bellabeata.
 
Vodeći stručnjaci digitalnog marketinga poručuju kako je ključ njihova uspjeha biti brz, u trendu, imati dobru komunikaciju i razmjenu informacija s publikom.