Instagram uskoro uvodi promjene koje će oduševiti mnoge, ali bi ih moglo i koštati

Ako je suditi prema novom patentu koji je Instagram registrirao, linkovi bi mogli postati dostupni u svim objavama. Postoji ipak jedna kvaka.

Martina Čizmić | 16.09.2020. / 10:18 komentari
Instagram (Foto: Zimo) (Foto: Zimo)

Jedan od glavnih prigovora Instagramu definitivno je nemogućnost dijeljenja linkova u objavama. U teoriji, svatko može ubaciti link u tekst objave, ali on neće biti aktivan kao link. Korisnici su tome doskočili tako što su linkove dijelili u opisu profila, no to je samo kratkoročno rješenje. Profili s više od 10 tisuća pratitelja mogu ubaciti link u svoje Storyje, no to se pokazalo učinkovitim samo za veoma popularne profile.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Međutim, ako je suditi prema novom patentu koji je Instagram registrirao, linkovi bi mogli postati dostupni u svim objavama. Postoji ipak jedna kvaka. Prema patentu, ubacivanje linkova u objave Instagram bi naplaćivao. Točnije, korisnik koji u objavu stavi link neće moći objaviti tu objavu bez plaćanja. Prema prijedlog u patentu, "aktiviranje linka" stajalo bi dva dolara, a link bi se "aktivirao" nakon što Instagram zaprimi potvrdu o plaćanju.

Iako cijena od dva dolara po linku ne izgleda puno, za velike tvrtke ili influencere lako bi se taj iznos mogao popeti i na nekoliko desetaka dolara po danu. Naravno, treba napomenuti da je iznos od dva dolara zasad samo dan kao primjer, dok će točan iznos biti utvrđen kad (i ako) Instagram uvede ovu opciju.

S obzirom na to da Instagram planira i male promjene u dizajnu kako bi uveo poseban dio posvećen kupovini te potaknuo korisnike da nastave pregledavati objave što dulje, uvođenje naplatnih linkova čini se logičnim nastavkom monetizacije. I više nego dosad.

Izvor: Američki ured za patente

Vezane vijesti