Društvene mreže stalno moraju razmišljati o novim opcijama ili poboljšanju postojećih opcija kako bi konstantno bile zanimljive korisnicima te kako bi privukle nove korisnike. Dovoljno je samo pogledati kako je izgledao Facebook na početku i kako izgleda sada, odnosno Instagram koji je počeo kao aplikacija za ljubitelje fotografija, a danas se na njemu objavljuju i dijele videozapisi, Storyji, dodana je opcija Reels i mogućnost dopisivanja te je postao alat za brojne influencere koji žive od objava na toj mreži.
Dok je s Facebook s vremenom postao popularan među malo starijima, oni mlađi pojurili su na Instagram, no u posljednje vrijeme mladima je najzanimljiviji TikTok. Društvena mreža na kojoj ponajviše mladi objavljuju kratke videozapise, često s glazbenom podlogom korisnicima omogućuje snimanje i dijeljenje videa, a ti se videozapisi onda mogu lajkati, dijeliti, komentirati itd. Snimanje takvih videozapisa ograničeno je na jednu minutu što, čini se, većini korisnika odgovora ili bolje rečeno, na to su se navikli.
TikTok je nedavno počeo eksperimentirati s dužim videozapisima pa je dio korisnika dobio mogućnost snimanja, tj. objavljivanja videa u trajanju od tri minute. Iz kompanije trenutačno nema nekih komentara oko testiranja dužih videa tako da nije poznato hoće li uskoro svim korisnicima biti dostupne. Ako ta mogućnosi bude dostupna svima, bit će zanimljivo vidjeti kako će reagirati korisnici koji su od TikToka navikli na kratak viralni sadržaj jer na internetu već možemo pročitati i neke negativne komentare.
Čini se kako će ekipa iz TikToka biti prilično oprezna s dužim videozapisima te će osluškivati reakcije korisnika pa ako oni budu nezadovoljni i pokažu palac dolje trominutnim videozapisima, možda će ipak odustati od nove opcije.
Izvor: Engadget