Japanski Rakuten kupio Viber za 900 milijuna dolara

Rakuten je jedna od najvećih japanskih internetskih kompanija koja želi postati i najveći pružatelj internetskih usluga na svijetu.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 14.02.2014. / 09:28 komentari
Japanski Rakuten kupio Viber za 900 milijuna dolara

Rakuten je jedna od najvećih japanskih internetskih kompanija koja želi postati i najveći pružatelj internetskih usluga na svijetu.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute

S vrlo optimističnim planom Rakuten je posljednjom akvizicijom dobio novih 300 milijuna korisnika, koliko su posljednje službene brojke Vibera. S Viberom, Rakuten će konkurirati Lineu koji je objavio brojku od 300 milijuna registriranih korisnika, a koji planira stići do 500 milijuna.

U posljednjih dvije godine Rakuten je kupio e-reading platformu za 315 milijuna dolara, video streaming servis Wuaki.tv za nepoznat iznos, te Viki, također video streaming platformu za 200 milijuna dolara. Za kraj spomenimo kako je Rakuten uložio 100 milijuna dolara u Pinterest u svibnju 2012. godine.

Izvor TechCrunch

Vezane vijesti