Japanski Rakuten kupio Viber za 900 milijuna dolara

Rakuten je jedna od najvećih japanskih internetskih kompanija koja želi postati i najveći pružatelj internetskih usluga na svijetu.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 14.02.2014. / 09:28 komentari
Japanski Rakuten kupio Viber za 900 milijuna dolara

Rakuten je jedna od najvećih japanskih internetskih kompanija koja želi postati i najveći pružatelj internetskih usluga na svijetu.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

S vrlo optimističnim planom Rakuten je posljednjom akvizicijom dobio novih 300 milijuna korisnika, koliko su posljednje službene brojke Vibera. S Viberom, Rakuten će konkurirati Lineu koji je objavio brojku od 300 milijuna registriranih korisnika, a koji planira stići do 500 milijuna.

U posljednjih dvije godine Rakuten je kupio e-reading platformu za 315 milijuna dolara, video streaming servis Wuaki.tv za nepoznat iznos, te Viki, također video streaming platformu za 200 milijuna dolara. Za kraj spomenimo kako je Rakuten uložio 100 milijuna dolara u Pinterest u svibnju 2012. godine.

Izvor TechCrunch

Vezane vijesti