Još jedan streaming servis najavljuje uvođenje oglasa i povećanje cijena

Po sadašnjoj cijeni korisnicima će se uz videozapise prikazivati i reklame, a tko želi paket bez reklama, morat će platiti više novca.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 25.09.2023. / 09:05

Nezadovoljstvo (Foto: Getty Images)

Sve donedavno na najvećim globalnim videoservisima poput Netflixa nisu se prikazivali oglasi, već smo sve serije i filmove mogli gledati bez prekidanja dosadnih reklama. No stanje na tržištu, odnosno sve veća konkurencija, kao i želja za novim izvorima prihoda i novim rastom napravili su svoje pa danas korisnici imaju izbor koji uključuje i plaćanje manje mjesečne pretplate, no uz prikaz oglasa uz filmove i serije.

Gledanje streaming servisa, ilustracija Plaćajte skuplje ili gledajte reklame: Netflix najavio veliku promjenu za svoje pretplatničke pakete

Sličan pretplatnički model sada je najavio i Amazon. Povećanje izvora prihoda, kako prikazom reklama tako i povećanjem mjesečne pretplate, nužno je za daljnje investicije u kvalitetan sadržaj, objavili su iz Amazona razlog zbog kojeg su se odlučili na ovaj nepopularan potez. U istom priopćenju za javnost najavili su i kako će broj oglasa biti značajno manji u odnosu na reklame koje se prikazuju na klasičnoj televiziji.

Od početka sljedeće godine na određenim tržištima (na početku će to biti samo na nekim od najvećih tržišta na svijetu poput američkog, njemačkog i kanadskog, a brzo nakon toga proširit će se i na Francusku, Italiju, Španjolsku itd.) pretplatnicima njihova streaming servisa Prime Video počet će se prikazivati oglasi. Oni koji ne žele da im iskustvo gledanja kvare reklame morat će, naravno, platiti dodatnu svotu novca te će za njih porasti mjesečna pretplata. Za tržište SAD-a to povećanje pretplate iznosit će 2,99 dolara mjesečno, dok će cijene za ostala tržišta biti objavljene naknadno. I s takvom, povećanom pretplatom, iz Amazona kažu kako će njihov servis korisnicima pružati veliku vrijednost na ovom tržištu.

Kako je za BBC komentirala analitičarka Hanna Kahlert iz Midia Researcha, iako se mnogima ideja prikazivanja oglasa uz sadržaj za koji već plaćaju pretplatu ne sviđa, za neke to ipak nije loša ideja jer im je tako sadržaj s popularnih videoservisa dostupan po pristupačnijoj cijeni. Analitičar Insider Intelligence Max Willend kaže kako ovaj potez Amazona nije nikakvo iznenađenje jer su pretplatnički modeli s prikazom oglasa postati standard u ovoj industriji te je bilo samo pitanje vremena kada će se i ova kompanija odlučiti na prikaz reklama uz svoj videosadržaj.

Slika nije dostupna Budućnost šopinga: Alexa će obavijestiti korisnike kada proizvodi koji ih zanimaju budu na popustu

Amazon će tijekom sljedećih nekoliko mjeseci korisnike obavijestiti o promjeni i prikazivanju oglasa, kako bi na vrijeme, ako žele, mogli promijeniti pretplatnički plan, odnosno ako ima takve promjene ne odgovaraju da mogu odustati od pretplate.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti