Plaćajte skuplje ili gledajte reklame: Netflix najavio veliku promjenu za svoje pretplatničke pakete

Nije poznato hoće li (i ako hoće, kada) ovakve promjene nastupiti i za brojne pretplatnike ovog videoservisa u Hrvatskoj.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 28.06.2023. / 15:17

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Hrvatskim korisnicima Netflixa trenutačno su dostupna tri podatkovna plana mjesečne pretplate. Osnovni koji pruža "dobru" kvalitetu videozapisa (rezolucija 720p), zatim standardni koji pruža odličnu kvalitetu videozapisa u FullHD rezoluciji te premium plan s UltraHD rezolucijom i koji omogućuje preuzimanje sadržaja na čak do 6 uređaja. Cijena ovih paketa iznosi od 5 eura mjesečno za osnovi paket, 8 za standardni te 10 eura mjesečno za premium paket.

Netflix Korisnici su bijesni na Netflix, no njihov se potez pokazao velikim uspjehom

Cijene paketa ovise o tržištima, a na dijelu tržišta dostupan je i još jedan, najjeftiniji paket. U tom paketu korisnicima se prikazuju - oglasi. Netflix ga je predstavio kao odgovor na smanjenje broja korisnika, a prvo se pojavio na tržištu Kanade, a naknadno i SAD-a, Australije, Japana i Južne Koreje. Paket s oglasima korisnicima nudi videozapise u Full HD rezoluciji te podršku za dva streama u isto vrijeme, iako na njemu nije dostupan sav sadržaj.

Čini se kako Netflix u budućnosti namjerava uvesti nove promjene oko svojih paketa, odnosno čini se kako bi mogli u potpunosti odustati od osnovnog i najjeftinijeg paketa bez oglasa. Na taj su se potez odlučili na kanadskom tržištu i bit će zanimljivo vidjeti hoće li ga proširiti i na druga tržišta. U Kanadi je sada tako dostupan samo standardni paket s oglasima po cijeni od 6 kanadskih dolara, dok je sljedeći dostupni paket klasičan standardni (bez oglasa) po cijeni od 17 dolara mjesečno. Osnovni paket stajao je 10 dolara.

Trenutačni korisnici osnovnog paketa i dalje će ga moći koristiti, no jednom kada ga promjene, više se neće moći vratiti na njega. Također, taj paket više neće biti dostupan niti novim pretplatnicima.

Netflix Sad je i službeno: Netflixovo "ljubav je dijeljenje lozinke" pomalo odlazi u povijest

Zanimljivo, prilikom otvaranja novog profila u SAD-u Netflix više korisnicima ne nudi odmah osnovni plan, već ga oni mogu odabrati pod opcijom svih dostupnih planova. Što se tiče najjeftinijeg paketa uz prikaz oglasa, iz Netflixa kažu kako ga trenutačno koristi više od 5 milijuna korisnika, a prema predviđanjima analitičara tvrtka bi od oglasa tijekom sljedeće godine mogla zaraditi nešto manje od 2 milijarde dolara.

Izvor: TechCrunch
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti