Još jedna društvena mreža premašila milijardu korisnika, a predstavili su i nove AI alate

Umjetna inteligencija postala je nezaobilazan alat u svim društvenim mrežama.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 03.11.2023. / 08:49

LinkedIn (Foto: Afp)

Iz LinkedIna su se ovaj tjedan pohvalili kako je broj korisnika njihove poslovne društvene mreže premašio milijardu. Također, kompanija je predstavila i svoj chatbot baziran na umjetnoj inteligenciji nazvan “trener za pronalaženje poslova” (job seeker coach), kao i druge AI alate koji su namijenjeni njihovim pretplatnicima.

Špijun Britanci otkrili jednog od najaktivnijih kineskih špijuna, bio je posebno aktivan na popularnoj društvenoj mreži

Novi AI chatbot baziran je na OpenAI-jevom ChatGPT-4 te je od srijede već dostupan dijelu Premium korisnika i trebao bi im pomoći u donošenju odluke trebaju li se ili ne prijaviti za određeni posao. Uz objavu na posao koja im se prikazuje, korisnici će moći aktivirati taj chatbot i postaviti pitanja poput “jesam li dobar za ovaj posao” i slična. Nakon postavlja tih pitanja, AI alat kreće s analizom profila korisnika na LinkedInu, kao i njihova dotadašnjeg iskustva te im s odgovorima pokušava pomoći u donošenju ispravne odluke oko prijave za posao. Također, taj će ih alat upozoriti i na potencijalne nedostatke u poslovnom iskustvu koji bi mogli biti problematični prilikom prijave.

Kako je za CNBC objasnila potpredsjednica upravljanja proizvodima u LinkedInu Gyanda Sachdeva, posvetili su veliku pažnju AI rješenjima jer kvaliteta njihova odgovora mora biti jako dobra jer o njima možda može ovisiti hoće li ili neće neka osoba dobiti novi posao ili se njihova prijava neće niti uzeti u obzir. Putem LinkedInova alata osobe koje se prijavljuju za posao mogu postaviti i upite oko zaposlenika koji rade u toj kompaniji pa im AI može prikazati nekoliko profila te tvrtke na njihovoj poslovnoj mreži.

Društvene mreže, ilustracija Dok Twitter i Facebook naplaćuju verifikaciju profila, ova se mreža odlučila na potpuno novi smjer

Na CNBC-u upozoravaju kako su u prošlosti su AI alati koji su se koristili kao asistenti u procesu zapošljavanja bili metom velikih kritika jer su u nekim slučajevima marginalizirali prijave žena i osoba tamne kože. Iz LinkedIna kažu kako su “jako puno uložili” kako bi osigurali da se takve stvari više ne ponavljaju te da se osiguraju “odgovorni AI standardi”. Uparite to s našim vlastitim AI modelima za pronalaženje poslova koje razvijamo jako dugo vremena i dobit ćete ovo superpersonalizirano iskustvo usmjereno na jednakost za sve koji traže posao, objasnili su iz Microsofta očekivanja od novog alata za njihove Premium korisnike.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti