Iz LinkedIna su se ovaj tjedan pohvalili kako je broj korisnika njihove poslovne društvene mreže premašio milijardu. Također, kompanija je predstavila i svoj chatbot baziran na umjetnoj inteligenciji nazvan “trener za pronalaženje poslova” (job seeker coach), kao i druge AI alate koji su namijenjeni njihovim pretplatnicima.
Novi AI chatbot baziran je na OpenAI-jevom ChatGPT-4 te je od srijede već dostupan dijelu Premium korisnika i trebao bi im pomoći u donošenju odluke trebaju li se ili ne prijaviti za određeni posao. Uz objavu na posao koja im se prikazuje, korisnici će moći aktivirati taj chatbot i postaviti pitanja poput “jesam li dobar za ovaj posao” i slična. Nakon postavlja tih pitanja, AI alat kreće s analizom profila korisnika na LinkedInu, kao i njihova dotadašnjeg iskustva te im s odgovorima pokušava pomoći u donošenju ispravne odluke oko prijave za posao. Također, taj će ih alat upozoriti i na potencijalne nedostatke u poslovnom iskustvu koji bi mogli biti problematični prilikom prijave.
Kako je za CNBC objasnila potpredsjednica upravljanja proizvodima u LinkedInu Gyanda Sachdeva, posvetili su veliku pažnju AI rješenjima jer kvaliteta njihova odgovora mora biti jako dobra jer o njima možda može ovisiti hoće li ili neće neka osoba dobiti novi posao ili se njihova prijava neće niti uzeti u obzir. Putem LinkedInova alata osobe koje se prijavljuju za posao mogu postaviti i upite oko zaposlenika koji rade u toj kompaniji pa im AI može prikazati nekoliko profila te tvrtke na njihovoj poslovnoj mreži.
Na CNBC-u upozoravaju kako su u prošlosti su AI alati koji su se koristili kao asistenti u procesu zapošljavanja bili metom velikih kritika jer su u nekim slučajevima marginalizirali prijave žena i osoba tamne kože. Iz LinkedIna kažu kako su “jako puno uložili” kako bi osigurali da se takve stvari više ne ponavljaju te da se osiguraju “odgovorni AI standardi”. Uparite to s našim vlastitim AI modelima za pronalaženje poslova koje razvijamo jako dugo vremena i dobit ćete ovo superpersonalizirano iskustvo usmjereno na jednakost za sve koji traže posao, objasnili su iz Microsofta očekivanja od novog alata za njihove Premium korisnike.