Kako izgledaju moderni banner oglasi?

Kako raste broj online oglašavanja, te broj mobilnih uređaja kao i korisnika koji provode vrijeme na internetu, tako se osmišljavaju sve kreativniji i efikasniji oglasi.

Zimo
Zimo
Zimo | 29.01.2011. / 17:14 komentari
Kako izgledaju moderni banner oglasi?

Kako raste broj online oglašavanja, te broj mobilnih uređaja kao i korisnika koji provode vrijeme na internetu, tako se osmišljavaju sve kreativniji i efikasniji oglasi.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Poanta online oglašavanja jest dovesti čim više potencijalnih kupaca na vaš web, i u najboljem slučaju prodati nešto. U ovom videu HTML5 oglasom, New York Times promovira svoj show White Collar koji je sproveo u igru.

USA Network u svojem banner oglasu promovira show White Collar kojim traži korisnike da igraju igru na stranicama New York Timesa sa iPadom.

Poanta oglasa koju je kreirao Glow Interactive, sadrži mali skener, nalik na tablet, pomoću kojeg morate tražiti sakrivene kodove unutar stranice New York Timesa. Kada pronađete sve potrebne elemente, korisniku će biti omogućeno gledanje bonus emisije, promovirajući tako drugu sezonu.

Gledajući ovaj video potaknuti smo na razmišljanje. iPad je stigao u Hrvatsku, raste online oglašavanje, te je sve više kreativnih agencija koje se bore za svoje klijente svojim kreativnim izražavanjem kako bi pridobili klijente.

Čeka nas vrlo uzbudljiva godina to je sigurno, a ovakva vrsta oglašavanja sve će više privući pažnju brandova koji žele nešto drugačije i svježe.

Vezane vijesti