Kako raste broj online oglašavanja, te broj mobilnih uređaja kao i korisnika koji provode vrijeme na internetu, tako se osmišljavaju sve kreativniji i efikasniji oglasi.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Poanta online oglašavanja jest dovesti čim više potencijalnih kupaca na vaš web, i u najboljem slučaju prodati nešto. U ovom videu HTML5 oglasom, New York Times promovira svoj show White Collar koji je sproveo u igru.

USA Network u svojem banner oglasu promovira show White Collar kojim traži korisnike da igraju igru na stranicama New York Timesa sa iPadom.

Poanta oglasa koju je kreirao Glow Interactive, sadrži mali skener, nalik na tablet, pomoću kojeg morate tražiti sakrivene kodove unutar stranice New York Timesa. Kada pronađete sve potrebne elemente, korisniku će biti omogućeno gledanje bonus emisije, promovirajući tako drugu sezonu.

Gledajući ovaj video potaknuti smo na razmišljanje. iPad je stigao u Hrvatsku, raste online oglašavanje, te je sve više kreativnih agencija koje se bore za svoje klijente svojim kreativnim izražavanjem kako bi pridobili klijente.

Čeka nas vrlo uzbudljiva godina to je sigurno, a ovakva vrsta oglašavanja sve će više privući pažnju brandova koji žele nešto drugačije i svježe.