Krizne situacije nisu uobičajen dio poslovanja, no kad se dogode mogu u samo nekoliko trenutaka uništiti ono što se godinama uporno gradilo - reputaciju tvrtke. 

Upravo kako bi omogućili tvrtkama da se pripreme na uspješno upravljanje kriznim situacijama, predstavljen je Crisis Simulation - usluga koja može pomoći tvrtkama i organizacijama da se pripreme na krizu. Bez obzira na to kakva bila. 

Crisis Simulation je zapravo alat za trening krize koji se može održati uživo, virtualno ili hibridno, a na hrvatsko ju tržište donosi Komunikacijski laboratorij i njemački Ewald & Rössing

Kvalitetno upravljanje krizom počinje u fazama planiranja, identifikacijom potencijalnih problema te mogućih ishoda kako bi se minimizirala šteta i negativne posljedice za dionike i organizaciju. Simulacija krize i vježbanje fiktivnih scenarija mogu pripremiti organizacije za uspješno upravljanje krizom. Jer nije pitanje hoće li se kriza dogoditi, nego kad će se dogoditi i koliko uspješno će organizacija upravljati njome. Usluga Crisis Simulation namijenjena je organizacijama koje i u vrijeme neočekivanih, iznimno zahtjevnih i neizvjesnih situacija žele postupati odgovorno prema svim svojim javnostima i zaštititi svoje poslovanje, istaknula je Manuela Šola, direktorica agencije Komunikacijski laboratorij.

Zanimljiv je podatak da se čak 50 posto kriza događa u FMCG i farmaceutskoj industriji. Razumljivo, jer svi moraju jesti, piti i razboliti se u nekom trenutu. No, prema podacima Instituta za krizni menadžment, oko četvrtina kriza u svijetu izazvana je od strane zaposlenika i članova organizacije.

 

Prema Izvješću o globalnim rizicima za 2022. godinu Svjetskog ekonomskog foruma na prvo je mjesto kratkoročnih prijetnji stavilo ekološke prijetnje uzrokovane ekstremnim vremenskim uvjetima koji nas i sada sve više pogađaju. Sve su češći i kibernetički napadi, koji su se prošle godine događali svakih 11 sekundi. Sve to pokazuje kako nijedna industrija nije imuna na potencijalnu krizu.

Crisis Simualtion, ističu iz Komunikacijskog laboratorija, namijenjen je svima koji se žele što kvalitetnije pripremiti za uspješno upravljanje krizom; prvenstveno je koristan top menadžmentu, komunikacijskim stručnjacima i donositeljima odluka. Trening je ujedno i alat za procjenu i spremnost tima na upravljanje krizom kao i provjeru funkcionalnosti postojećeg priručnika za krizne situacije.
Iako većina organizacija i danas pripremu za kriznu situaciju doživljava kao luksuz koji podrazumijeva dodatno vrijeme, novac i angažman, jedna od prednosti ovog treninga jest da ne oduzima puno vremena. U relativno kratkom periodu od par sati pruža pojedincima i timovima mogućnost uvida u načine nošenja s neočekivanim, kriznim i stresnim situacijama. Na kraju procesa, korisnici dobivaju detaljan izvještaj u kojem se analizira učinak treninga s obzirom na postavljene ciljeve te se jasno definiraju prednosti i slabosti tima te područja na kojima postoji prostor za razvoj.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju