Kako umjetna inteligencija utječe i mijenja tradicionalni i digitalni marketing?

Devet vrsnih marketinških i informatičkih stručnjaka i znanstvenika govorit će o tehnološkim trendovima i njihovu utjecaju na marketing.

Martina Čizmić | 04.04.2018. / 08:39

Umjetna inteligencija (Foto: Thinkstock) (Foto: Thinkstock)

Umjetna inteligencija već je postala dio naših života, iako toga možda nismo svjesni. Stoga ne iznenađuje da o umjetnoj inteligenciji ne govore samo tehnološki stručnjaci, već i stručnjaci iz drugih područja.

Jedno je od takvih područja i digitalni marketing. Zato Hrvatska udruga za direktni i inovativni marketing – CRODMA u suradnji s Laboratorijem za umjetnu inteligenciju FOI Varaždin, 20. travnja 2018. u Varaždinu organizira stručni skup s temom "Umjetna inteligencija u marketingu".

Devet vrsnih marketinških i informatičkih stručnjaka i znanstvenika govorit će o tehnološkim trendovima i njihovu utjecaju na paradigme tradicionalnog marketinga te prezentirati konkretna rješenja korištenja umjetne inteligencije u marketingu i prodaji.

Skup je namijenjen svima koji svoje marketinško i prodajno djelovanje žele uskladiti s izazovima budućnosti, kao i onima koji svoju zabrinutost naglim razvojem umjetne inteligencije i njezinim utjecajem na njihov posao žele umiriti (ili potvrditi).

Skup će se održati u hotelu Turist s početkom u 9:00 sati. Detaljan program rada skupa nalazi se na crodma.hr.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti