Prepoznatljivost branda gradi se godinama, zaštitni znak poput loga kompanije mora biti jednostavan, uočljiv, ali ponekad su potrebne promjene, ovaj grafički umjetnik Samsungu je ponudio putokaz...
Uostalom, u posljednje vrijeme smo svjedoci kako su mnogi svjetski brandovi odlučili redizajnirati svoj logo, neki su poput Googlea to učinili više nego diskretno, neki su poput Yahoo! kompanije odradili popriličan zaokret, a neki, poput Applea se drže starog, oprobanog koncepta i vizualnog izričaja. Zapravo, Apple i Samsung su praktički jedine dvije velike kompanije iz svijeta potrošačke elektronike koje su ostale vjerne „povijesnom“ logu. I dok je Apple s njegovom „zagriženom jabukom“ sasvim sigurno jedan od apsolutno najpoznatijih dizajnerskih uradaka koji traje desetljećima i nije izgubio ništa od svog sjaja, Samsung tu ima popriličnih problema...
Zapravo, Samsungov logo je pomalo zastario, iako se ne može osporiti kako ga svi prepoznaju, što i nije problem, jer njihov logo je zapravo naziv same kompanije. Kako su upravo Apple i Samsung glavni takmaci u mnogim segmentima IT sektora, nemali je broj onih koji smatraju kako bi u Samsungu konačno morali promijeniti logo i prilagoditi se modernim trendovima. Minimalizam je u modi, minimalizma se drže svi, pa je tako i obožavatelj tehnoloških gadgeta i ovisnik o kavi, kako je sam sebe nazvao Aziz Firat na svojoj web stranici objavio svoju viziju redizajna Samsungovog logotipa. Kako se vama čini ovaj minimalistički vizualni izričaj, je li upravo ovo put kojim bi Samsung trebao krenuti?