Kandidati svoje proizvode Kostajničke pletenice, Pepas, Azena i Barun nude direktno svojim kupcima – kako se snalaze u direktnoj prodaji?

Svakom poduzetniku pruženi su jednaki uvjeti kako bi kupcima pokazali najbolje od sebe.

Zimo Zimo | 29.11.2023. / 18:44

Startaj Hrvatska 2023 (Foto: Nova TV)

 Nakon što su gledatelji Nove TV upoznali sve kandidate četvrte sezone 'Startaj Hrvatska' i njihove proizvode, na red je došlo i da se kandidati okušaju u direktnoj prodaji te pokažu svoje prodajne vještine. U sljedećoj epizodi ovog društveno odgovornog projekta vidjet ćemo kako će kupce na svojim štandovima pokušati pridobiti bračni par Lenac koji proizvodi bio rezance od buče pod nazivom Kostajničke pletenice, Mateja i Petar sa svojim Pepas savijačama, Senna i Andrej koji su se predstavili prirodnim kremama za ruke Azena te poduzetnički dvojac Marija i Luka koji stoje iza mješavine za kruh Barun.

Svjetlana i Lovro Lenac za prodaju jedan na jedan u INTERSPAR-u pripremili su lonac, buće i umake kako bi budućim kupcima sve detaljno prezentirali. U ovom zadatku će im zasigurno pomoći i iskustvo sa sajmova. Senna i Andrej, koji stoje iza kreme za ruke Azena, radili su i subotom i nedjeljom kako bi uspjeli isporučiti narudžbu. Sa zapakiranim paletama zaputili su se u SPAR, a onda i u direktnu prodaju.

Moj plan je da se kupci mažu kremom i da im bude dobra, i mislim da će to biti ono što će prodati proizvod, kaže Andrej. Unatoč novim izazovima, Mateja i Petar dočekali su direktnu prodaju svojih savijača Pepas.

Ne znam što da očekujemo, ne znamo koliko ćemo proizvoda prodati, ali nadam se da će ih biti što više, rekla je Mateja, a Petar otkrio kako je plan takav da on prilazi kupcima. Kupce će pokušati osvojiti i poduzetnički dvojac koji stoji iza proizvoda Barun – prijatelji Marija i Luka, koje je u mlađim danima spojio punk, a sada proizvode smjesu za kruh. Njihova tri različita okusa, prepoznao je i SPAR Hrvatska. Rad u pogonu bio je mukotrpan, pa je Marija katkad radila i do kasnih noćnih sati. Sve su uspješno napravili i na vrijeme isporučili svoje proizvode. Uzbuđen sam zbog prodaje, kaže Luka, a Marija dodaje da vjeruje u njegove prodajne vještine.

Svakom poduzetniku pruženi su jednaki uvjeti kako bi kupcima pokazali najbolje od sebe. Poduzetnicima je na raspolaganju 90 minuta u kojima moraju prodati što više proizvoda, a to će im poći za rukom ako ostave što bolji dojam na kupce.

Kako će se kandidati snaći u ovom zanimljivom zadatku, doznajte u novoj emisiji 'Startaj Hrvatska' u nedjelju u 16 sati na Novoj TV.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti