Ključni trenutak za poduzetničke snove: Posljednja četiri kandidata u direktnoj prodaji

Svi su spremni na interakciju s kupcima, a njihovi planovi za osvajanje simpatija kupaca jednako su inovativni koliko i proizvodi koje nude.

Zimo Zimo | 20.12.2024. / 08:41

Startaj Hrvatska, 22.12.
Startaj Hrvatska, 22.12. - 1 (Foto: Nova TV)

 Pred samim finišem projekta "Startaj Hrvatska", preostala četiri kandidata pete sezone zakoračit će u uzbudljivi svijet direktne prodaje. U novoj epizodi, koja gledatelje Nove TV očekuje ove nedjelje, kandidati će testirati svoje prodajne vještine u jedinstvenom formatu prodaje jedan na jedan. Ovo je trenutak kada će njihovi proizvodi, nakon brojnih izazova i predanog rada, pronaći put do srca kupaca – neposredno, osobno i s dozom kreativnosti.

Na plavim policama INTERSPAR-a i odabranih SPAR trgovina već su izloženi proizvodi osmero inspirativnih poduzetnika, a sada dolazi njihov ključni ispit. U prošloj emisiji vidjeli smo prvih četvero kandidata koji su uspješno obavili ovaj zadatak, a sada su na redu sljedeća četiri: Ivana i Ivica Babojelić koji kupcima nude haskap bobice, Sven Perec i Karolina Belančić koji stoje iza tjestenina Perec, Miroslav Balaž i Goran Terzić sa svojim ribljim proizvodima te vlasnica 'Biljarice' - Maja Gašparić.

Svi su spremni na interakciju s kupcima, a njihovi planovi za osvajanje simpatija kupaca jednako su inovativni koliko i proizvodi koje nude. Ivica i Ivana Babojelić iz Samobora, poznati po svojim zdravim proizvodima od haskap bobica, postavit će standarde originalnosti.

Kupac će morati sjesti na bicikl, pedalirati i sam napraviti svoj smoothie, otkriva Ivica.

Sven i Karolina s kuhanom tjesteninom od batata planiraju oduševiti kupce koje će pozvati da degustiraju njihove proizvode.

Prodat ćemo svu našu tjesteninu! odlučna je Karolina, a njihov će obiteljski proizvod zasigurno pronaći obožavatelje.

Miroslav i Goran, dvojac iz Vukovara, pripremit će svoje inovativne riječne mesne proizvode na licu mjesta.

Peći ćemo i servirati toplo – a koristit ćemo i naš šarm, otkrivaju Miroslav i Goran uz osmijeh.

Na kraju, Maja Gašparić, pod brendom "Biljarica", svoje prirodne krute šampone predstavit će s jasnim ciljem.

Ovdje sam da prodam što više i upoznam kupce s ljepotom prirodne njege.

Kako će se ovih četvero kandidata snaći u direktnoj prodaji svojih proizvoda ne propustite doznati u nedjelju od 16 sati na Novoj TV!

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti