Konstantno raste: Facebook dosegnuo brojku od 1.49 milijarde korisnika mjesečno!

Predviđali su mu krah, analitičari su mjesecima tvrdili kako Facebook jednostavno ne može opstati na duge staze, jer ga napuštaju mladi...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 02.08.2015. / 18:04 komentari
Konstantno raste: Facebook dosegnuo brojku od 1.49 milijarde korisnika mjesečno!

Predviđali su mu krah, analitičari su mjesecima tvrdili kako Facebook jednostavno ne može opstati na duge staze, jer ga napuštaju mladi...

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju

Takva se priča vrtjela prije otprilike godinu dana, kada je većina, doista velika većina onih koji se bave analizom i predviđanjima trendova na internetu bila uvjerena kako Facebook polako, ali sigurno - pada. Ne samo da Facebook nije pao, dapače, nastavio je rasti, zadržao je više nego uvjerljivo poziciju najpopularnije društvene mreže svijeta, iako su mnogi konkurenti pokušali detronizirati Marka Zuckerberga i njegovo "čedo". Da je Facebook i dalje nedodirljiv, jasno je svima, a stigla je još jedna potvrda, od samog "vođe"...

Naime, Mark Zuckerbeg se na svojem profilu oglasio objavom prema kojoj Facebook ima 1,49 milijarde aktivnih korisnika na mjesečnoj razini! Podatak je Zuckerberg popratio tekstom u kojeg najavljuje "spajanje svih i svakoga, hvala vam što ste dio naše misije i zajednice", uz dodatak kako je "1876. godine uspostavljen prvi telefonski poziv, tada je na svijetu živjelo 1,49 milijarde ljudi, a danas taj broj imamo na Facebooku". Uz rast korisnika, Facebooku rastu i prihodi, tako je u drugom kvartalu zarada 4,04 milijarde američkih dolara, od toga čak 76 posto prihoda od marketinških aktivnosti dolazi s mobilnih platformi, na što su u Facebooku posebno ponosni. 

Vezane vijesti