Kada usporedimo današnje igre s onima s kraja prošlog tisućljeća, razlika je nevjerojatna, a ako gledamo glazbeno tržište, streaming servisi ljubiteljima glazbe omogućili su legalan pristup milijunima pjesama za desetak dolara mjesečno. No iako su igre fantastične, a glazba uvijek i na svim uređajima dostupna, u doba moderne tehnologije sve više ljudi (pogotovo onih malo starijih, s krive strane tridesetih godina ili u četrdesetima) osjeća nostalgiju za starim igrama u kakvima su uživali u svojoj mladosti, a sve veći broj ljudi kupuje gramofonske ploče jer umjesto preslušavanja 10-ak ili 20-ak digitalnih albuma tjedno žele uživati u glazbi na "staromodan" način.

PlayStation (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Da je retro ponovno in, pokazuje velika potražnja za novim generacijama starih konzola poput SNES Classica i Atarija, kao i odlična prodaja gramofonskih ploča. Ovu situaciju i popularnost retrokonzola i igara mogao bi iskoristiti i Sony – iako iz ove kompanije još nisu donijeli konkretnu odluku, na stranici The Next Web kažu kako je ideja retromodela Sony PS Onea zanimljiva čelnicima Sonyja i razmišljaju o načinima na koji bi mogla postati stvarnost.

Stiže PS 5, kraj za Vitu

U nedavnom razgovoru za Mantan Web,+ predsjednik Sony Interactive Entertanimneta Takeshi Kodera komentirao je kako ne isključuju mogućnost nove verzije klasične konzole po uzoru na NES Classic – napomenuo je kako uvijek razmišljaju o načinima na koji mogu iskoristiti popularnost svojih proizvoda iz prošlosti te postoje brojni načini na koje bi to mogli napraviti.

Iz kompanije su ranije najavili i kako se bliži kraj životnog vijeka za aktualne modele PlayStationa, što znači kako se već okreću petoj generaciji te popularne konzole, a s obzirom na nove informacije, kompanija bi prije PS 5 mogla predstaviti malu konzolu PS Classic namijenjenu nostalgičarima i svima koji su uživali u igrama na ovoj konzoli od sredine devedesetih i malo ih vratiti u prošlost.

Kodera je potvrdio i informacije o kraju njihove dlanovne konzole PS Vita, čiju će proizvodnju zaustaviti za dvije godine čak i na azijskom tržištu na kojem su ostvarili najveći prodajni uspjeh. Ovo je još jedan dokaz kako više nema previše smisla proizvoditi dlanovne konzole u vrijeme kada milijuni ljudi igre igraju na pametnim telefonima.

 

 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju