Jedna od prošlogodišnjih rezolucija Marka Zuckerberga – koja se izgubila među brojnim skandalima s privatnosti i sigurnosnim propustima u njegovoj društvenoj mreži, odnosila se na povećanje dobrobiti za korisnike Facebooka te je promjenom algoritma želio smanjiti pasivno vrijeme koje se provodi na Fejsu klikanjem na senzacionalističke naslove i gledanjem videozapisa. Tada je naglasio kako bi se to moglo negativno odraziti na posjećenost Facebooka, a usporedno s tim i na smanjenje zarade od oglašavanja.

Čini se kako su se takve promjene zaista odrazile na vrijeme korištenja Facebooka pa su tako, prema istraživanju eMarketera za SAD, u 2018. korisnici provodili 3 minute manje na ovoj mreži nego godinu ranije – 38 minuta. Iz ove kompanije očekuju da će Amerikanci i ove godine provoditi 38 minuta dnevno na Zuckerbergovoj mreži, dok su ranija predviđanja govorila o 40 minuta, dok će tijekom sljedeće dvije godine to vrijeme dodatno pasti na 37 minuta.

Što se Snapchata tiče, ranija su predviđanja govorila o povećanju vremena kojeg će Amerikanci provesti s ovom aplikacijom, no nakon turbulentne prošle godine obilježene ponajviše problemima s redizajnom aplikacije, sada se očekuje da će to vrijeme stagnirati i biti jednako ove i sljedeće godine, kao što je bilo i prošle godine – 26 minuta, umjesto ranije predviđenih 28 minuta dnevno.

Dok su Facebook i Snapchat u padu, korisnici više vremena provode gledajući i objavljujući fotografije i videozapise na Instagramu te će prosječno vrijeme koje Amerikanci dnevno provode s ovom mrežom porasti na 27 minuta ove godine i do 2021. svake će se godine povećavati za jednu minutu, predviđaju u eMarketeru.

Izvor: Gizmodo