Korisnici manje vremena provode na Facebooku, ali jedna druga mreža bilježi rast

Amerikanci prosječno koriste Facebook 3 minute manje nego prošle godine, dok više vremena provode na Instagramu i taj će se trend nastaviti i u budućnosti

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 29.05.2019. / 15:42 komentari
Društvene mreže (Foto: Getty images)

Jedna od prošlogodišnjih rezolucija Marka Zuckerberga – koja se izgubila među brojnim skandalima s privatnosti i sigurnosnim propustima u njegovoj društvenoj mreži, odnosila se na povećanje dobrobiti za korisnike Facebooka te je promjenom algoritma želio smanjiti pasivno vrijeme koje se provodi na Fejsu klikanjem na senzacionalističke naslove i gledanjem videozapisa. Tada je naglasio kako bi se to moglo negativno odraziti na posjećenost Facebooka, a usporedno s tim i na smanjenje zarade od oglašavanja.

tri vijesti o kojima se priča Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku

Čini se kako su se takve promjene zaista odrazile na vrijeme korištenja Facebooka pa su tako, prema istraživanju eMarketera za SAD, u 2018. korisnici provodili 3 minute manje na ovoj mreži nego godinu ranije – 38 minuta. Iz ove kompanije očekuju da će Amerikanci i ove godine provoditi 38 minuta dnevno na Zuckerbergovoj mreži, dok su ranija predviđanja govorila o 40 minuta, dok će tijekom sljedeće dvije godine to vrijeme dodatno pasti na 37 minuta.

Mark Zuckerberg (Foto: AFP) Šok za Zuckerberga: Facebook više nije poželjan poslodavac

Što se Snapchata tiče, ranija su predviđanja govorila o povećanju vremena kojeg će Amerikanci provesti s ovom aplikacijom, no nakon turbulentne prošle godine obilježene ponajviše problemima s redizajnom aplikacije, sada se očekuje da će to vrijeme stagnirati i biti jednako ove i sljedeće godine, kao što je bilo i prošle godine – 26 minuta, umjesto ranije predviđenih 28 minuta dnevno.

Dok su Facebook i Snapchat u padu, korisnici više vremena provode gledajući i objavljujući fotografije i videozapise na Instagramu te će prosječno vrijeme koje Amerikanci dnevno provode s ovom mrežom porasti na 27 minuta ove godine i do 2021. svake će se godine povećavati za jednu minutu, predviđaju u eMarketeru.

Izvor: Gizmodo


 

Vezane vijesti