Korisnici u SAD-u koriste Instagram više od Twittera

Početkom tjedna, Zuckerberg je istaknuo kako je Instagram stigao do 200 milijuna korisnika, dok je eMarketer objavio nove podatke u kojima stoji kako je ove godine na Instagramu

Zimo
Zimo
Saša Fišter | 29.03.2014. / 14:42 komentari
Korisnici u SAD-u koriste Instagram više od Twittera

Družite se s nama na Facebooku!

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Početkom tjedna, Zuckerberg je istaknuo kako je Instagram stigao do 200 milijuna korisnika, dok je eMarketer objavio nove podatke u kojima stoji kako je ove godine na Instagramu bilo 40.5 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, što znači da je po prvi puta Instagram nadmašio Twitter po broju aktivnih korisnika u SAD-u.

Kako piše eMarketer, Twitter je aktivno na mjesečnoj bazi koristilo 37.8 milijuna korisnika, odnosno 7 milijuna više nego godinu dana ranije, što ipak nije bilo dovoljno da nadmaši Instagram.

Podsjetimo se, Facebook je 2012. godine kupio Instagram za milijardu dolara, te je istaknuo kako će biti sretni ako stignu do 100 milijuna korisnika. Dvije godine kasnije, Instagram je nadmašio sva očekivanja pa čak i sam Twitter.

Twitter je očito svjestan Instagramove prijetnje, pa je tako ovaj tjedan najavio dvije velike značajke, odnosno korisnici sada mogu tagirati do 10 korisnika na slici i dodati do četiri fotografije u jednom tvitu bez da utječu na broj znakova u njemu — njih 140.

Također, zanimljivo je spomenuti kako 69% Instagramovih korisnika pripada dobnoj skupini od 18 do 44 godina, te kako će čak 25% korisnika smartphonea u SAD-u do kraja godine postaviti sliku na Instagram.

Instagram, koji prije akvizicije od strane Facebooka nije imao nikakve prihode, sada polako uvodi reklame u slikovnom i video obliku, pa je tako tijekom ovog mjeseca kompanija ugovorila posao vrijedan 100 milijuna dolara s agencijom Omnicom čiji će se klijenti pojavljivati na feedu Instagrama.

ZIMO možete pratiti i na Instagramu i na Twitteru!

Izvor InformationWeek, Foto

Vezane vijesti