U SAD-u je provedeno istraživanje o povjerenju, odnosno nepovjerenju korisnika prema tehnološkim kompanijama kada je u pitanju način na koji se odnose prema njihovim osobnim podacima. Ime kompanije kojoj korisnici najmanje vjeruju nije iznenađenje te se na vrhu ovog nepopularnog popisa nalazi Facebook.

DuckDuckGo Browser za privatno surfanje DuckDuckGo stiže i na stolna računala

Osim što čak 72 posto internetskih korisnika nema povjerenja u Facebook kada su u pitanju njihovi osobni podaci, više od polovice ispitanih smatra da je utjecaj Facebooka na društvo negativan, dok samo deset posto njih misli da je pozitivan. Vjeruje im samo 20 posto, dok ostali ispitanici nemaju mišljenje oko toga.

Osim Facebooka, na dobrom glasu nisu niti druge Metine kompanije pa tako samo 19 posto korisnika Instagrama i 15 posto korisnika WhatsAppa vjeruje tim platformama oko načina na koji se odnose s njihovim osobnim podacima. Također, američki korisnici nemaju previše povjerenja niti u TikTok kojem, oko osobnih podataka, vjeruje samo 12 posto njih. Zanimljivo 63 posto ispitanika izjavilo je da im ne vjeruju, dok ostatak, čak 25 posto njih, o tome nema mišljenje. Bolje od navedenih platformi stoji YouTube, iako brojka od samo 35 posto koliko im korisnika vjeruje, nije previše ohrabrujuća.

Ono što su mnogi mediji naročio izdvojili jest kako na ovoj ljestvici stoji Amazon. Kompaniji koja ne slovi kao najbolji poslodavac i čiji je osnivač i donedavni CEO Jeff Bezos, stječe se dojam, prilično omražen u javnosti, oko osobnih podataka vjeruje više od polovice ispitanih (53 posto), što je najveći postotak od svih kompanija. Googleu vjeruje 48 posto ispitanika, a nakon njega slijedi Apple s 44 posto i Microsoft s 43 posto.

Praćenje Iznenađenje iz Applea: Predstavili aplikaciju s kojom će poboljšati sigurnost korisnika - Androida

Posebno je zanimljivo usporediti Amazon i Google s Appleom. Posljednjih godina Apple se pokušava nametnuti kao jedan od predvodnika među tehnološkim kompanijama kada je u pitanju privatnost korisnika i zaštita podataka, no istraživanje pokazuje da u to nisu uspjeli uvjeriti i korisnike koji više vjeruju njihovim konkurentima.

Izvor: Gizmodo

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju