Iz kompanije su poslali e-mail korisnicima ove, uvjetno rečeno, korporativne društvene mreže u kojem najavljuju gašenje RSS feedova za pet dana.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Primjena pesticida, ilustracija Trajni poremećaji Zabrinjavajući rezultati istraživanja: Poznati pesticid povezan je s raširenim abnormalnostima mozga kod djece

Razlozi su također navedeni, LinkedIn je, baš kao i Google kada je poslao svoj Reader u mirovinu, odlučio usmjeriti svoje razvojne resurse u "drugom pravcu", što god to značilo. Drugi je razlog, iako ga nisu baš striktno naveli, sve manja popularnos RSS feedova, kao i želja da LinkedIn što duže zadrži svoje korisnike na web stranicama, bilo da njima pristupaju putem klasičnog web sučelja ili s mobilnih platformi. 

Do sada su pretplatnici na RSS kanal mogli vidjeti sve mrežne novosti, uključujući i aktivnosti osoba ili tvrtki koje prate, putem nekog od RSS čitača, ali iz LinkedIna su, logično, napomenuli kako je sve to dostupno putem klasične web stranice ili neke od mobilnih aplikacija, stoga nema potrebe za RSS-om. Uglavnom, još je točno pet dana ostalo do gašenja nekad iznimno popularne usluge na još jednoj društvenoj mreži.