LinkedIn redizajnirao stranice za grupe

Kako bi pokrenuo ljude da počnu aktivnije raspravljati u grupama, LinkedIn je redizajnirao stranicu posvećenu tom segmentu koje izgledaju puno preglednije.

Zimo
Zimo
Saša Fišter | 22.08.2013. / 19:31 komentari
LinkedIn redizajnirao stranice za grupe

Kako bi pokrenuo ljude da počnu aktivnije raspravljati u grupama, LinkedIn je redizajnirao stranicu posvećenu tom segmentu koje izgledaju puno preglednije.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini

Grupe su jedna od najmoćnijih i najpopularnijih značajka LinkedIna, stoga su vjerojatno posvetili mnogo vremena i pažnje kako bi napravili najbolje moguće iskustvo za korisnike. Ako ste do sada pratili grupe vjerojatno ste bili zbunjeni rasporedom i tokom komunikacije — ja osobno jesam.

Novi je dizajn pregledniji, pa će tako biti lakše vidjeti tko je komentirao, a uz to moderatori grupa moći će postaviti fotografiju na vrh grupe kako bi bilo lakše pratiti u kojoj se grupi nalazite.

Iz LinkedIna ističu kako se postoji čak dva milijuna grupa, što je svakako dobar povod za redizajn, a svaki se tjedan dodaje njih 8000. Za sada, grupe na mobilnim uređajima ostat će iste, a iz kompanije kažu kako će dizajn biti dostupan u vrlo bliskoj budućnosti. 

Vezane vijesti