Kako bi pokrenuo ljude da počnu aktivnije raspravljati u grupama, LinkedIn je redizajnirao stranicu posvećenu tom segmentu koje izgledaju puno preglednije.

Grupe su jedna od najmoćnijih i najpopularnijih značajka LinkedIna, stoga su vjerojatno posvetili mnogo vremena i pažnje kako bi napravili najbolje moguće iskustvo za korisnike. Ako ste do sada pratili grupe vjerojatno ste bili zbunjeni rasporedom i tokom komunikacije — ja osobno jesam.

Novi je dizajn pregledniji, pa će tako biti lakše vidjeti tko je komentirao, a uz to moderatori grupa moći će postaviti fotografiju na vrh grupe kako bi bilo lakše pratiti u kojoj se grupi nalazite.

Iz LinkedIna ističu kako se postoji čak dva milijuna grupa, što je svakako dobar povod za redizajn, a svaki se tjedan dodaje njih 8000. Za sada, grupe na mobilnim uređajima ostat će iste, a iz kompanije kažu kako će dizajn biti dostupan u vrlo bliskoj budućnosti.