Čini se da nas na internetu više ništa ne može iznenaditi. Već smo pisali o NFT ludnici te milijunima dolara koje ljudi troše na digitalne umjetnine, virtualne kuće (u kojima se naravno ne može živjeti), a u obliku nezamjenjivog tokena prodan je čak i prvi tvit koji je Jack Dorsey objavio i to za skoro 3 milijuna dolara.

Posljednji trend na ovom tržištu na kojem se okreću milijuni jest digitalno kamenje, odnosno EtherRock. Riječ je, kako samo ime kaže, o nacrtanim slikama kamenja (jpeg) koje se prodaju na ethereum blockchainu. Ako se pitate kakva je svrha digitalnih kamenja, zanimljivo je pogledati, tj. pročitati objašnjenje na stranicama EtherRocka. Naime, virtualno kamenje nema neku konkretnu svrhu, osim što ga se može kupovati i prodavati - što uopće nije jeftin hobi jer cijena jednog digitalnog kamera sada premašuje milijun dolara.

Ono što dobijete za tih više od milijun dolara jest snažan osjećaj ponosa zbog vlasništva jednog od samo 100 kamenja u igri. Popularnost EtherRocka, kao i njihova cijena višestruko je porasla posljednjih tjedana. Još prije dva tjedna jedan se takav kamen prodavao za “samo” oko 97 tisuća dolara, prije nekoliko dana ta je cijena porasla na više od 300 tisuća dolara, da bi posljednja transakcija premašila milijun dolara.

Onima koji ne prate NFT, to su sulude brojke, no osobe koje troše novac na takve stvari smatraju kako je riječ o ulaganju te kako će tu digitalnu sliku kamena koju su kupili za milijun dolara, u budućnosti moći prodati za više milijuna dolara.

Da NFT nije samo prolazan trend, već novi način (digitalnog) kolekcionarstva koji se pretvorio u vrlo vrijedno tržište, smatraju i u Visi. Naime, ova je kompanija jučer najavila da su potrošili 150 tisuća dolara u Etheru na digitalne avatare CryptoPunk. Također, vlastite nezamjenjive tokene predstavile su i drugi veliki brendovi poput Taco Bella, Pizza Huta i Pringlesa, a s obzirom na to da se na tom tržištu okreće veliki novac, nije teško pretpostaviti kako bi i druge velike kompanije u budućnosti mogle uložiti novac u NFT.

Izvor: CNBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju