Microsoft nastavlja promociju svojih proizvoda temeljiti na podcjenjivanju konkurenata

Teško je shvatiti koncept ovakvog načina reklamiranja, jer većina konzumenata i potencijalnih kupaca pretjerano hvalisanje u odnosu na konkurenciju ne doživljava ispravnim, ali Microsoft o tome očigledno ima drugačije mišljenje...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 30.11.2013. / 16:42 komentari
Microsoft nastavlja promociju svojih proizvoda temeljiti na podcjenjivanju konkurenata

Teško je shvatiti koncept ovakvog načina reklamiranja, jer većina konzumenata i potencijalnih kupaca pretjerano hvalisanje u odnosu na konkurenciju ne doživljava ispravnim, ali Microsoft o tome očigledno ima drugačije mišljenje...

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Prvo su "udarili" po Googleu izdavanjem serije proizvoda u kojima su ga izravno proglasili kradljivcem privatnih podataka, prije nekoliko dana donijeli smo vijest o tome kako se Microsoft hvali da je njihov Surface 2 bolji od Appleovog iPada. U toj reklamnoj kampanji usporedbe dva tablet uređaja naglasak je bio na korištenju u kuhinji (!), a nakon Applea na red je došao i Samsung.

U novoj rundi komparacije Microsoft je usporedio Surface RT i Samsung Galaxy tab, proglasivši, naravno, svoj uređaj dominantnim u odnosu na konkurenta. Usporedba je kratka i površna, ni govora o potpunim funkcionalnostima ova dva tableta, jednostavno "na prvu" sugerira kako je Surface bolji uređaj od onoga koji nudi Samsung. Uostalom, pogledajte sami i podijeli s nama vaše mišljenje o ovakvom načinu reklamiranja od strane Microsofta. 

Vezane vijesti