Microsoft nastavlja promociju svojih proizvoda temeljiti na podcjenjivanju konkurenata

Teško je shvatiti koncept ovakvog načina reklamiranja, jer većina konzumenata i potencijalnih kupaca pretjerano hvalisanje u odnosu na konkurenciju ne doživljava ispravnim, ali Microsoft o tome očigledno ima drugačije mišljenje...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 30.11.2013. / 16:42 komentari
Microsoft nastavlja promociju svojih proizvoda temeljiti na podcjenjivanju konkurenata

Teško je shvatiti koncept ovakvog načina reklamiranja, jer većina konzumenata i potencijalnih kupaca pretjerano hvalisanje u odnosu na konkurenciju ne doživljava ispravnim, ali Microsoft o tome očigledno ima drugačije mišljenje...

tri vijesti o kojima se priča Nuklearna eksplozija, ilustracija Scenarij iz noćne more, ali... VIDEO Koliko treba biti udaljen da bi se preživjela eksplozija nuklearne bombe? B-2 Spirit Zapanjili sve Potpuni šok za Iran: Detalji najpreciznijeg i najrazornijeg zračnog udara Amerikanaca dosad viđenog Ruski vojnik se predaje dronu Prvi takav slučaj Jedan od najbizarnijih trenutaka suvremenog ratovanja: Ruski vojnik predao se dronu

Prvo su "udarili" po Googleu izdavanjem serije proizvoda u kojima su ga izravno proglasili kradljivcem privatnih podataka, prije nekoliko dana donijeli smo vijest o tome kako se Microsoft hvali da je njihov Surface 2 bolji od Appleovog iPada. U toj reklamnoj kampanji usporedbe dva tablet uređaja naglasak je bio na korištenju u kuhinji (!), a nakon Applea na red je došao i Samsung.

U novoj rundi komparacije Microsoft je usporedio Surface RT i Samsung Galaxy tab, proglasivši, naravno, svoj uređaj dominantnim u odnosu na konkurenta. Usporedba je kratka i površna, ni govora o potpunim funkcionalnostima ova dva tableta, jednostavno "na prvu" sugerira kako je Surface bolji uređaj od onoga koji nudi Samsung. Uostalom, pogledajte sami i podijeli s nama vaše mišljenje o ovakvom načinu reklamiranja od strane Microsofta. 

Vezane vijesti