U hrvatskom internetskom svijetu jedno je ime sve traženije u zadnje vrijeme. Mladi poduzetnik Borna Segulin, javnosti relativno nepoznat, u tišini razvija projekte koje je već počeo širiti i izvan granica Hrvatske.

Pokretač i vlasnik servisa MojKvart.hr korisnicima je nedavno predstavio još jedan servis koji nudi velike popuste i uštede na jednom mjestu – CentarPopusta.hr. Osim usluga, sada su u ponudi i popusti za proizvode, a ono po čemu se ovaj projekt najviše razlikuje od ostalih na tržištu je da nije riječ o grupnim popustima.

Ponuda je personalizirana, a kupcima je na raspolaganju ono što im je zapravo i potrebno i to u njihovom gradu ili kvartu. Vlasnik i idejni začetnik ovog servisa Borna Segulin pojašnjava da se na novi servis koji nudi popuste odlučio nakon istraživanja tržišta, ali i osluškivanja potreba svojih korisnika.

'CentarPopusta.hr je partnerski projekt internetskog portala MojKvart.hr koji okuplja više od dvije tisuće malih i srednjih tvrtki i obrta. Oni putem ove platforme već imaju mogućnost predstaviti svoje usluge i proizvode bez pokretanja vlastite web stranice. Uz to im platforma MojKvart.hr omogućava najbolje pozicioniranje putem Google tražilice.

Uvođenjem servisa CentarPopusta.hr smo poslovnim partnerima, ali i onima koji traže određene usluge i proizvode u svojoj blizini, omogućili da se povežu na još kvalitetniji način i povremeno svoje usluge ponude po sniženim cijenama. Možemo se pohvaliti i da zapošljavamo 15 profesionalaca koji se brinu da sve funkcionira besprijekorno te da svi nađu ono što traže. '

Prilikom pokretanja servisa CentarPopusta.hr vam nije smetala činjenica da na tržištu već postoje slični servisi?

Kada smo počeli razmišljati o ovom projektu znali smo da se po nečemu moramo razlikovati od ostalih. Velika nam je prednost što već imamo veliki broj partnera u svim dijelovima Hrvatske pa smo im bili u mogućnosti ponuditi novu uslugu putem koje i oni mogu lakše doći do svojih ciljanih skupina i korisnika. Nakon što smo cijeli servis osmislili, počeli smo ga predstavljati našim partnerima te smo uvidjeli da smo na pravom putu jer su njihove reakcije bile i više nego dobre. I ovoga puta se potvrdila teza da je bitno pronaći nišu koja je još uvijek nepokrivena, a mi smo to putem servisa CentarPopusta.hr i postigli.

Što je to što vas konkretno izdvaja od drugih sličnih servisa?

Ponudu smo proširili na puno različitih usluga i proizvoda te svojim korisnicima omogućili znatno veći izbor, nego što ih nude slični servisi. Kupnja je personalizirana i prilagođena korisnicima jer mogu u svome gradu, odnosno u svome kvartu pronaći upravo uslugu, proizvod ili popust koji ih zanima. Znači ne moraju kupovati samo zato jer je nešto na popustu.

Tako se kod nas mogu pronaći razne usluge poput frizerskih, usluga jeftinijeg pranja rublja, ponuda gradskih kina ili kazališta, kozmetičkih tretmana, servisiranja automobila, sudski tumač, prodaja pive, soboslikarski radovi, cvjetni aranžmani, uređenje vrtova, catering…., sve ono što je u neposrednoj blizini naših krajnjih korisnika, u njihovom kvartu. Ponuda se neprestano ažurira, a trenutačno je aktivno oko tristo različitih popusta iz svih dijelova Hrvatske.

Ono što je naša najveća prednost je da krajnji korisnik može sam isprintati kupon ili ga preuzeti putem SMS-a, a uslugu ili proizvod plaća tek prilikom preuzimanja. Ne mora ništa unaprijed plaćati i može hladne glave razmisliti na što će potrošiti svoj novac.

Kakve su dosadašnje reakcije kupaca?

Reakcije su iznimno pozitivne i upravo je to ono što nam govori da smo na pravom putu. U samo dva mjeseca postojanja, sa servisa CentarPopusta.hr je preuzeto više od tisuću kupona. Broj posjeta raste iz dana u dan tako da možemo reći da smo već sada iznimno zadovoljni i ponudom i potražnjom. J

ako nam je bitno da su servisom zadovoljni i naši partneri – mali i srednji poduzetnici i obrtnici koji su ovim putem dobili dodatnu platformu za predstavljanje svojih proizvoda i usluga i približavanje istih svojim kupcima. A i sami potrošači sada imaju dodatnu mogućnost izbora, a sve što im treba mogu pronaći u svojoj neposrednoj blizini – u svome gradu i svome kvartu.

Na tržištu ste već gotovo osam godina. Što se promijenilo na hrvatskom ICT tržištu?

ICT sektor se u Hrvatskoj definitivno brzo razvija i hvata korak s razvijenijim tržištima. Posebno pozdravljam jaku podršku koju, barem načelno, trenutačno u Hrvatskoj ima start up scena. Svoju tvrtku sam pokrenuo s 19 godina i osobno nikad nisam očekivao ni dobio podršku sa strane, bio sam izložen i ovisan o vlastitim idejama, kapitalu i izdržljivosti kao i većina ostalih poduzetnika. Trebalo je proći nekoliko godina da projekt u potpunosti zaživi i počne vraćati uloženo.

No, bitno je da tu nismo stali. Nedavno smo poslovanje proširili na Srbiju, tijekom studenog sam boravio u Japanu gdje sam također ostvario važne poslovne kontakte, a trenutačno razmatramo i mogućnost poslovne suradnje. Sada nam je veliki izazov ulazak u Europsku uniju iduće godine jer i ICT tržište očekuje liberalizacija i pojačana konkurencija. Mnogi u tom procesu neće opstati i zato mislim da je udruživanje manjih tvrtki ili barem zajednički nastup na domaćem ili inozemnom tržištu dobar put za opstanak.

Kako vi gledate na poslovanje u 2013. godini?

Nismo podlegli pesimizmu, ne čekamo da nam se dogodi čudo, nego smo opet sami osmislili projekt koji izlazi u susret i našim partnerima i njihovim ciljanim korisnicima. Ne vjerujem pretjerano da će od države uskoro doći ikakva značajnija inicijativa ili poticaj, barem ne u godini pred nama. Nažalost, ne očekujem puno ni od ulaska u Europsku uniju. Sve ove godine u ICT sektoru i poduzetništvu su me uvjerile da za dobre ideje i projekte uvijek ima mjesta, ali i da se posao neće napraviti sam.

Uvjerio sam se i da se kao poduzetnik moram držati one „uzdaj se u se i u svoje kljuse“. Od države nije došao nikakav poticaj jer sam zaključio da mi je bolje vrijeme za traženje poticaja iskoristiti na razvoj vlastitih potencijala. To je i savjet svima koji ulaze u poduzetništvo – bolje graditi poslovanje koje će rasti zdravo i umjereno, ali dugoročno generirati profit, nego kratkoročno „izvući“ lovu od poticaja i zatvoriti projekt. Šteta je propustiti priliku za nečim velikim.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju