Kako na bolji način prezentirati ljepote hrvatske nego putem videa, ne onom kojim se svake godine sramoti HTZ, a na koje se troše deseci ako ne i stotine tisuća kuna, već o modernim i vrlo atraktivnim video uradcima kakve radi Marko Vrdoljak.
Naime, prošle godine objavili smo jedan Markov uradak “Lošinj - Island of Vitality” koji izgleda fenomenalno, a pisali smo i o odličnom videu Timelapse Zagreb, pa se tako može reći da pratimo Markov rad.
S druge strane, ako pogledate YouTube kanal HTZ-a, vidjet ćete kako se radi o uradcima koji su svi napravljeni na istu foru i pokazuju skoro iste kadrove kakve smo navikli viđati na razglednicama, internetskim stranicama, brošurama, itd. Zar je to vrhunac promocije predivne hrvatske prirode i obale? Zar stvarno ne možemo napraviti ništa bolje?
Naravno da možemo, samo što HTZ ima svoju politiku i radije će iskrcati hrpu love za nekoga tko će “sklepati” video od milijun puta viđenih kadrova, umjesto da zaposle ljude koji to rade 10 puta bolje, kvalitetnije i originalnije.
Sve u svemu, mislim da bi hrvatska turistička zajednica ozbiljno trebala razmisliti o tome da angažira Marka Vrdoljaka kako bi promovirali bisere naše divne države (pritom mislim na prirodu, da ne biste slučajno pomislili da mislim na “divan” život u lijepoj našoj).