Može li ispijanje piva postati dio društvenih mreža?

Australska najstarija pivovara Cascade, odlučila se za hrabar potez i izradila iPhone aplikaciju Brewr’s Nose. Aplikacija je dizajnirana kako bi korisnici mogli istraživati i preporučiti svojim frendovima neku od 500 piva iz kataloga aplikacije.

Zimo
Zimo
Zimo | 15.11.2010. / 09:25 komentari
Može li ispijanje piva postati dio društvenih mreža?

Australska najstarija pivovara Cascade, odlučila se za hrabar potez i izradila iPhone aplikaciju Brewr’s Nose. Aplikacija je dizajnirana kako bi korisnici mogli istraživati i preporučiti svojim frendovima neku od 500 piva iz kataloga aplikacije.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha"

Marketinška agencija Droga 5, zadnjih je godinu dana surađivala sa Cascade-om na obnavljanju njihovog branda, uključujući kompletno redizajnirani web sa danas nezaobilaznim mogućnostima dijeljenja sadržaja na Facebooku i Twitteru, te preporukama za jelo koje dolaze uz jednu od piva.

David Nobay, predsjednik marketinške agencija Droga 5 izjavio je:

“Većina brandova zapitat će vas želite li platiti nekome da kažu ljudima za 500 vaših konukrenata. No ovo je veliki strateški potez i želimo biti visoko cijenjeni od strane ljudi koji istražuju razna piva.”

Brewer’s aplikacija koristi barcode-scan tehnologiju omogućujući korisnicima da skeniraju barcode na pivi pomoću kamere iPhonea. Nakon skeniranja korisnici će vidjeti opis pive, preporuku jela i video koji objašnjava određeni stil pive.

Interaktivni elementi aplikacije omogućuju dijeljenje putem Facebooka, kao i dijeljenje lokacije gdje ste i kad popili pivo. “Find a Cascade” alat, koji je uključen u aplikaciju, pomaže pivopijama da prate pubove i trgovine pivom koje prodaju Cascade, a nalaze se u njihovoj blizini.

Aplikacija će biti besplatna, te trenutno čeka potvrdu iz Apple kako bi službeno bila objavljena. Ovo bi mogla biti dobra ideja za najhrabrije iz naše regije da ulože u ovakav način promocije putem brzo rastućih društvenih mreža.

Photo via [UnderTheButton]

Vezane vijesti