Australska najstarija pivovara Cascade, odlučila se za hrabar potez i izradila iPhone aplikaciju Brewr’s Nose. Aplikacija je dizajnirana kako bi korisnici mogli istraživati i preporučiti svojim frendovima neku od 500 piva iz kataloga aplikacije.

Marketinška agencija Droga 5, zadnjih je godinu dana surađivala sa Cascade-om na obnavljanju njihovog branda, uključujući kompletno redizajnirani web sa danas nezaobilaznim mogućnostima dijeljenja sadržaja na Facebooku i Twitteru, te preporukama za jelo koje dolaze uz jednu od piva.

David Nobay, predsjednik marketinške agencija Droga 5 izjavio je:

“Većina brandova zapitat će vas želite li platiti nekome da kažu ljudima za 500 vaših konukrenata. No ovo je veliki strateški potez i želimo biti visoko cijenjeni od strane ljudi koji istražuju razna piva.”

Brewer’s aplikacija koristi barcode-scan tehnologiju omogućujući korisnicima da skeniraju barcode na pivi pomoću kamere iPhonea. Nakon skeniranja korisnici će vidjeti opis pive, preporuku jela i video koji objašnjava određeni stil pive.

Interaktivni elementi aplikacije omogućuju dijeljenje putem Facebooka, kao i dijeljenje lokacije gdje ste i kad popili pivo. “Find a Cascade” alat, koji je uključen u aplikaciju, pomaže pivopijama da prate pubove i trgovine pivom koje prodaju Cascade, a nalaze se u njihovoj blizini.

Aplikacija će biti besplatna, te trenutno čeka potvrdu iz Apple kako bi službeno bila objavljena. Ovo bi mogla biti dobra ideja za najhrabrije iz naše regije da ulože u ovakav način promocije putem brzo rastućih društvenih mreža.

Photo via [UnderTheButton]

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju