Ne tako davno, kada je Marissa Mayer dobila čelnu poziciju u Yahoo! kompaniji, mnogi su analitičari predviđali konačni uzlet nekadašnjeg predvodnika tehnoloških i web trendova. Jer, za one koji se možda ne sjećaju, Yahoo! je početkom devedesetih godina bio vrlo blizu statusu kakav danas, primjerice, ima Google kada pričamo o internet tehnologijama. Kada ste spomenuli web ili e-mail, prva asocijacija je bila upravo Yahoo!, ali kako su godine neumitno iscurile, tako se putem Yahoo! gotovo sasvim izgubio. I danas, ne samo da Marissa Mayer nije sinonim za oporavak ili uspjeh, nego je doista više nego upitno kako će cijela ova priča završiti. Financijski problemi su, koliko god to paradoksalno zvučalo, manji dio križaljke neuspjeha i sasvim sive budućnosti...

Da se ne vraćamo previše unatrag, dovoljno se prisjetiti nedavnih afera, prvo s curenjem pola milijarde (neki izvori tvrde i puno više) korisničkih računa s Yahoo! servisa. Tu se otvorila ogromna "rupa" prijeteći "usisavanjem" ionako nestabilne kompanije, a onda je samo nekoliko dana kasnije izbila nova afera, u kojoj je otkriveno kako je Yahoo! "po nalogu" NSA i FBI pretraživao korisničku poštu. I to se, pogađate, pod patronatom i blagoslovom Marisse Mayer. Istina, cinici će reći da i svi ostali "prisluškuju i prate" našu poštu i sve ostale oblike komunikacije, ali to vam je kao s dopingom u sportu, nije pitanje radite li to, nego hoće li vas uhvatiti. A Yahoo! je, za razliku od mnogih drugih, barem za sada, uhvaćen s "rukama u pekmezu" i mnogi su skloni tvrditi kako bi ovo mogao biti istinski početak kraja za nekada jednu od najrespektabilnijih kompanija u svojem sektoru...