Mozilla je dugi niz godina poznata i priznata prvenstveno kao kompanija koja stoji iza web perglednika Firefox. Upravo je taj preglednik određeno vrijeme figurirao kao prvi izbor milijuna korisnika diljem svijeta, iako se u posljednjih nekoliko mjeseci, pa čak i godina, situacija na tržištu web preglednika pomalo promijenila. U Mozilli su prije šest mjeseci pokrenuli svojevrsni natječaj za izradu novog logotipa, odnosno promjenu kompletnog branda kompanije. Nakon što je završen natječaj, odabrano je najbolje rješenje koje je potom preusmjereno u ruke profesionalaca na konačno dotjerivanje. 

Nakon što su dizajneri odradili svoj posao, na službenom Mozilla blogu objavljene su sve relevantne informacije koje se tiču rebrandinga kompanije. Kako bi sve bilo unificirano, nizozemska kompanija Typotheque kreirala je i poseban font, prigodno nazvan Zilla, koji je korišten u svim materijalima vezanim uz brand. Font je objavljen pod licencom otvorenog koda kako bi ga mogli koristiti svi koji to žele. Tako je tvrtka koja je osnovana 2005 godine doživjela potpuni "facelifting" i svi će njezini proizvodi i rješenja biti objavljeni pod novim logotipom. Kako će sve izgledati možete pogledati u prigodno objavljenom video spotu. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju