Najveća promjena u deset godina: Evo kako će izgledati novi Netflix

“Htjeli smo sve to pojednostaviti, napraviti intuitivnijim i jednostavnijim za navigaciju”, objasnili su iz Netflixa.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 07.06.2024. / 14:15 komentari
Netflix (Foto: Afp)

Jeste li zadovoljni s trenutačnim izgledom Netflixove aplikacije na televizorima? Iako smo na Netflixovo sučelje navikli tijekom godina, oneo je i dalje prilično kaotično. Izbornik s lijeve strane, dok se na glavnom ekranu, kako pomičemo ekran prema dolje, izmjenjuju brojne kategorije i prijedlozi (od najgledanijih filmova, prijedloga za nastavak sadržaja koji smo započeli gledati itd.), a svaka od tih kategorija popraćena je s ikonama filmova, serija, dokumentaraca i slično. Na takav smo Netflix navikli, no jasno je kako se taj prikaz sadržaja može napraviti puno bolje.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Netflix Korisnici bijesni na Netflix zbog nove odluke, dio njih prijeti prekidom pretplate

To je jasno i ljudima u Netflixu pa su iz ove tvrtke najavili kako kreću u velike promjene na svojoj aplikaciji za televizore. Najveće u posljednjem desetljeću. Kako je komentirao jedan od direktora u Netflixu Pat Flemming, njihovo interno istraživanje pokazalo da su korisnici na Netflixovoj aplikaciji na televizorima često koristili, kako je to nazvao - očnu gimnastiku. Njihov je pogled konstantno kružio po različitim dijelovima ekrana pokušavajući pronaći sadržaj koji bi im mogao biti zanimljiv.

Htjeli smo sve to pojednostaviti, napraviti intuitivnijim i jednostavnijim za navigaciju, objasnio je Flemming pa bi tako u budućnosti pretplatnicima Netflixa, kojih je oko 270 milijuna, posao pronalaženja atraktivnog sadržaja trebao biti puno brži i lakši. Kompanija je ovaj tjedan počela s testiranjem novog izgleda među dijelom korisnika, a s vremenom bi novo sučelje trebalo postati dostupno većem broju ljudi. Također, pratit će se i reakcije, odnosno kritike i pohvale novog dizajna tako da su moguće i naknadne promjene oko izgleda ove aplikacije na televizorima.

Kako izgleda novi Netflix, možete vidjeti na stranicama Reutersa, a te promjene ipak nisu radikalne. Na glavnoj stranici više nema bočnog izbornika te su glavne opcije prebačene u sam vrh ekrana. Tu se nalaze opcije Home, Shows, Movies i nova kartica My Netflix (ta je kartica ranije predstavljena na mobilnim uređajima) gdje su dostupni filmovi i serije koje je korisnik ranije počeo gledati te oni koje je označio kao zanimljive.

Igre na Netflixu Hoće li Netflix početi s naplatom dijela sadržaja i za pretplatnike?

Povećane su kartice sa samim sadržajem, a reorganizirane su i informacije koje se prikazuju uz sadržaj, a posebno su istaknute i neke sitnice i zanimljivosti oko filmova i serija pa se tako može naglasiti ako se film nalazi dva mjeseca među top 10 najgledanijih filmova i slično. Ono što neće mijenjati s novim sučeljem, jest algoritam, odnosno algoritamske preporuke sadržaja korisnicima koje ostaju iste kao i do sada.
 

Vezane vijesti