Nakon objave poslovnih rezultata dionica Snapa pala na najnižu vrijednost do sada

Analitičari smatraju dasu najveći problemi Snapa nedostatak vizije i načina na koji privući korisnike starije od 30 godina te nedostatak interesa za tom mrežom pored već postojećih korisnika.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 26.10.2018. / 14:18

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Snap je objavio poslovne rezultate za treći ovogodišnji kvartal, u kojem su, na razočaranje investitora i analitičara, zabilježili pad broja aktivnih dnevnih korisnika, nakon čega je uslijedio pad cijene dionica na najnižu razinu do sada. Očekivanja analitičara kretala su se oko 186 do 187 milijuna korisnika, a iz Snapa su objavili da ta brojka za razdoblje između lipnja i rujna iznosi 186 milijuna, što je pad od jedan posto u odnosu na prethodni kvartal.

Otkako je Snap javna kompanija (ožujak 2017.), ovo je drugi put da je zabilježen pad broja aktivnih dnevnih korisnika – u drugom kvartalu ove godine taj pad iznosio je oko 3 milijuna, a iz kompanije očekuju nastavak pada broja dnevno aktivnih korisnika i u aktualnom tromjesečnom razdoblju. Kao razlozi pada broja korisnika navodi se nezadovoljstvo korisnika nakon redizajna aplikacije te sve jača konkurencija Instagrama.

Evan Spiegel, izvršni direktor, rekao je da je najveći pad broj korisnika zabilježen među korisnicima Androida – napomenuo je da "zajednica Androida za Snap predstavlja globalnu priliku za rast" te trenutačno razvijaju potpuno novu verziju aplikacije za Googleov mobilni operativni sustav koja će biti "lagana, modularna i imat će odlične performanse".

Ipak, nije sve tako crno za Snap – u odnosu na isti kvartal godinu ranije prihodi su porasli za 43 posto, na skoro 300 milijuna dolara, čime su nadmašili očekivanja analitičara, a i zabilježili su manji gubitak od očekivanog – zbog toga je na početku cijena dionice blago porasla, no ubrzo nakon toga ponovno je pala, i to za 9 posto.

Analitičarka Jessuca Liu iz Forrestera smatra da u Snapu mogu biti zadovoljni što su uopće u trenutačnoj poziciji nakon katastrofalnog redizajna ranije ove godine te smatra da su najveći problemi kompanije nedostatak vizije i način na koji privući korisnike starije od 30 godina jer, pored već postojećih korisnika, nema previše interesa za Snapchatom.

Izvor: CNBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti