Nakon što je Meta lansirala Threads kao direktnog konkurenta Twitteru, ta je aplikacija postala najpopularnija aplikacija na svijetu privukavši više od 100 milijuna novih korisnika u samo nekoliko dana. No, uspon nije dugo trajao.
Baš kao štoje bilo za očekivati, mnogi su Threads aplikaciju preuzeli kako bi vidjeli o čemu se radi. Prijavili su se, napravili profile, pronjuškali što ima i - otišli.
Prema informacijama koje je objavio Reuters, gotovo polovica inicijalnih korisnika Threadsa, više se nije vratila.
Očito, ako imate više od 100 milijuna ljudi koji su se prijavili, bilo bi idealno kad bi svi ili barem polovica ostali. Nismo još došli do toga, rekao je Zuckerberg na sastanku u Meti te dodao kako su očekivali da će dio korisnika, nakon inicijalnog prijavljivanja, napustiti aplikaciju.
Unatoč tom posrtaju, Zuckerberg i ekipa uvjereni su da će se broj korisnika stabilizirati. Navodno već rade na novim opcijama koje bi trebale privući i zadržati korisnike.
Upravo to privlačenje i zadržavanje novih korisnika je ono što je ključno za Metu, koja je proteklih godina uložila velika sredstva u stvaranje Metaversa i razvoj virtualne stvarnosti, a što se baš i nije pokazalo tako popularno i profitabilno kako je Zuckerberg prvotno najavljivao.