Koliko puta ste otišli na party ili neki festival s razno raznim rekvizitima kao što su vuvuzele, razni spužvasti dodaci ili slično?

No kako tehnologija napreduje tako i party postaje još više interaktivniji. Ranije smo viđali koncept Heinekena sa svjetlećim bocama, a sada DropShades želi promijeniti način kako se partyja. U klubovima je obično mračno kako bi light show došao do izražaja, a dio tog light showa čine i ove interaktivne naočale. 

Naime, ovaj model vidjeli smo na spotovima Kanye Westa i kasnije svih ostalih, no ove naočale razlikuju se po tome što njihova prednja strana sastavljena od 6 svjetlećih boja koje titraju na glazbu, što daje dodanu čar zabavi na kojoj se nalazite.

DropShades na Kickstarteru imao je za cilj prikupiti 15.000 dolara, a već sada stigli su do 20.000 što znači da će naočale krenuti u proizvodnju.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju