O Microsoftovoj akviziciji Activision Blizzarda i regularnosti tog preuzimanja, koje bi trebalo biti zgotovljeno do 2023. godine, istraga se provodi i u Brazilu.
Zahvaljujući toj istrazi saznali smo brojne zanimljivosti o gamerskom tržištu i stanju na tržištu konzola, a saznali smo i da je Sony prilično zabrinut što će Activision postati dio Microsofta jer bi, u slučaju da Call of Duty postane ekskluzivna franšiza za Xbox i PC, to moglo utjecati na odluku gamera o kupovini konzole, tj. zabrinuti su da dio gamera neće kupiti PlayStation ako na njemu ne budu mogli igrati CoD.
Zahvaljujući ovoj istrazi saznali smo i kakav je odnos prodanih konzola prošle generacije - Xboxa One i PlayStationa 4. Informacije o broju prodanih Sonyjevih konzola već su nam bile poznate jer ih Sony službeno objavljuje te je kompanija prodala nešto više od 117 milijuna plejki starije generacije. Ono što nam nije bilo poznato jest broj prodanih Xboxa One jer je američka kompanija tijekom prošlog desetljeća odlučila da više neće objavljivati te podatke.
No dok te podatke ne dijele s javnosti, podijelili su iz s brazilskim istražiteljima: Sony je premašio Microsoft u broju prodanih konzola te su prodali više nego dvostruko više konzola prošle generacije u odnosu na Xbox, tvrde u Microsoftu.
Na temelju tih informacija, na portalima koji prate gamersku industriju pretpostavljaju da bi broj prodanih Xboxa One mogao iznositi između 50 i 55 milijuna komada.
Što se nove generacije konzola tiče, tu Microsoft puno bolje stoji te se nedavno CEO kompanije Satya Nadella pohvalio kako su na tržištu SAD-a četvrti mjesec zaredom prodali više Xboxa Series X/S u odnosu na PlayStation 5.
Izvor: Thurott