Da tehnologija nije rezervirana samo za proizvodnju, već ju je moguće primijeniti i u industriji ljepote, pokazalo je treće izdanje sajma startupova, digitalnih transformacija i inovacija VIVATECH 2018 (Viva Technology Paris 2018).

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

L'Oréal je tako predstavio niz tehnoloških inovacija te pokazao kako digitalne tehnologije doprinose budućnosti industrije ljepote pružajući korisniku još bolji doživljaj i jedinstveno iskustvo. 

Tako je predstavljeno „pametno ogledalo“ koje posjetiteljima omogućuje virtualno isprobavanje make up-a i boje kose, virtualnog butlera na glasovno upravljanje, potom tehnologiju koja omogućuje stvaranje personalizirane njege kože temeljenoj na dijagnostici dermatologa, personaliziranu dijagnostiku vlasišta i vlakana za kosu te naprednu kapsuliranu tehnologiju koja se primjenjuje prilikom tuširanja.

Tehnologija u industriji ljepote (Foto: L\'Oreal) (Foto: L\'Oreal)

Svoju premijeru doživjelo je i predstavljanje nove tehnologije proširene stvarnosti kompanije Modiface, svjetskog lidera u području proširene stvarnosti i umjetne inteligencije u industriji ljepote. Kompanija Modiface već je kreirala niz revolucionarnih aplikacija koje kombiniraju njegu ljepote s proširenom stvarnošću. Ova tehnologija korisnicima omogućuje potpuno personalizirano iskustvo uz pristup raznovrsnim korisnim beauty tutorijalima kroz vođenje make up stručnjaka, virtualno isprobavanje šminke i različitih izgleda, ali i online kupovinu.

„Pametno ogledalo“, prototip tehnologije osmišljene isključivo za ovogodišnji sajam, a koju potpisuju Modiface i L'Orealov startup partner MemoMi, posjetiteljima je omogućila virtualno isprobavanje make up-a koje najbolje odgovara njihovim odjevnim kombinacijama.

L’Oréal Professionnel, brend specijaliziran za njegu kose, predstavio je tehnologiju za virtualno isprobavanje raznovrsnih boja kose baziranu na 3D umjetnoj inteligenciji koja u velikoj mjeri doprinosi boljem doživljaju frizerskih usluga te ujedno poboljšava odnos frizera i korisnika.

Pametno ogledalo (Foto: L\'Oreal) (Foto: L\'Oreal)

Predstavljene su i dvije inovacije u online kupovini. Prva dolazi u obliku virtualnog butlera na glasovno upravljanje, koji pruža personalizirane savjete za njegu kože te omogućuje kupnju proizvoda temeljenu na razgovoru s korisnikom. Druga inovacija razvijena je u suradnji s kineskom tvrtkom Alibaba, a podrazumijeva ogledalo koje naručuje make up proizvode direktno s internetske trgovine TMall, ovisno o izgledu kojeg korisnik virtualno odabere.

Također, po prvi put u Europi, SkinCeuticals predstavio je Custom D.O.S.E, tehnologiju koja omogućuje stvaranje personalizirane njege za kožu temeljenoj na dijagnostici dermatologa, dok je La Roche-Posay predstavio novo iskustvo tuširanja u suradnji s francuskim startupom Skinjay. Riječ je o naprednoj kapsuliranoj tehnologiji koja se primjenjuje prilikom tuširanja, a omogućava korisniku s osjetljivom kožom da ulije u vodu tuša La Roche-Posay dermatološku otopinu za njegu kože.

Kérastase je predstavio personaliziranu dijagnostiku vlasišta i kvalitetu vlakana kose, temeljenu na kombinaciji mobilne aplikacije i kamere za live stream. Ova tehnologija omogućit će profesionalcima da preporučuju proizvode za njegu kose koji najviše odgovaraju željama i potrebama njihovih klijenata.