Iza sebe su ostavili gigante: "Bili smo u konkurenciji s KLM-om i Googleom, a na kraju smo baš mi osvojili nagradu"

Hrvatska pamet, kreativnost, ideja. Industrija koja je u koronakrizi ostala gotovo neokrznuta. Štoviše, gledano iz njihove perspektive, ova će im godina biti za pamćenje.

Mato Barišić Mato Barišić | 30.07.2020. / 08:00

Galerija

U zemlji u kojoj se još raspravlja kada uvesti informatiku i treba li ona djeci, pojedinci metu konkurenciju baš na tom polju. Web-dizajn je maloj grupi entuzijasta dosad donio već osam nagrada.

Njihov rad dobio je prestižnu nagradu Red Dot kao najbolji na svijetu. Na zidovima fotografije zaposlenika u svim pozama, pa čak i u donjem rublju. Tako je kod njih. Veselo, šareno, opušteno. Kreativni direktor HumanaMario Mikić, šali se da ne zna radi li itko išta jer ne čuje kuckanje po tipkovnicama.

Sve što smo radili, pa i iz zezancije, bilo je da to sve stavimo na web, pa si misliš: 'Je l' to OK? Pa, valjda je, ajmo probat, objašnjava operativna direktorica Ivana Božanić.

I uspjelo im je. Digitalni svijet laicima nepoznat, njima je u malom prstu. Mikić objašnjava da se radi o bilo kojoj aplikaciji koju prvo razvijaju i rade digitalni nastup, komunikaciju i oglašavanje. Pa u svijetu koji je postao globalno selo oni slove kao velike face web-dizajna. Stranica same tvrtke postigla je neviđen uspjeh.

Naš drugačiji pristup nam je omogućio da se natječemo sa stranicama koje su i puno kreativnije, koje se bave kreativnijim segmentima, a naši zaposlenici hvataju sve te nagrade, objašnjava Mikić.

Njihov zid slave postaje tijesan. Nagrade Webbie, Lovie, Mixx... Božanić priča kako su za jednu od njih bili u konkurenciji s KLM-om i Googleom, stoga nisu vjerovali da će nagradu i osvojiti, no ipak jesu!

U posljednjih deset godina dobili smo osam nagrada za najbolju web-stranicu u Hrvatskoj, a na međunarodnoj sceni dobili smo s našom web-stranicom apsolutno sve, potukli Google i dobili sad i Red Dot, prepričava Mikić.

A Red Dot je u njihovu poslu nešto kao svjetsko prvenstvo za nogometaše. Simbolično, jer su ovi kreativci svoj krov nad glavom našli baš pod bivšim krovom Hrvatskog nogometnog saveza i doma svjetskih doprvaka. I pretvorili ga u dom svjetskih prvaka kreativnosti.

Hrvatska pamet, kreativnost, ideja. Industrija koja je u koronakrizi ostala gotovo neokrznuta. Štoviše, gledano iz njihove perspektive, ova će im godina biti za pamćenje. I to, srećom, po dobru.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti