Ne znate kako napisati zanimljivu objavu na LinkedInu? AI će vam priskočiti u pomoć

Da bi objava privukla pozornost većeg broja ljudi, mora biti dobro osmišljena, zanimljiva i prije svega - smislena. A to je za mnoge prilično izazovan zadatak.

Martina Čizmić | 25.06.2023. / 11:22

LinkedIn (Foto: Afp)

LinkedIn je već testirao sposobnosti generativne umjetne inteligencije na svojoj platformi. Svi oni koji su željeli objaviti nekakav oglas dobili su prijedloge tekstova koje je generirala umjetna inteligencija.

No sad su otišli i korak dalje. Proširuju mogućnosti generativne umjetne inteligencije kako bi je svi mogli koristiti, i to za pisanje objava.

Profesionalci koji grade svoju prisutnost na LinkedInu znaju koliko dobro sročena objava može privući pozornosti. LinkedIn više nije samo mjesto na kojem se povezujete s drugim profesionalcima, već možete dijeliti svoja mišljenja, savjete ili pak uspjehe kroz objave koje nisu ograničene na samo nekoliko rečenica.

No da bi objava privukla pozornost većeg broja ljudi, mora biti dobro osmišljena, zanimljiva i prije svega - smislena. A to je za mnoge prilično izazovan zadatak.

Direktorica proizvoda u LinkedInu Keren Baruch predstavila je kako bi nova značajka pogonjena generativnom umjetnom inteligencijom trebala funkcionirati.

Korisnici će umjetnoj inteligenciji morati dati sažetak od barem 30 riječi u kojem će opisati što žele da objava sadrži. Zatim će im umjetna inteligencija dati prijedlog teksta koji mogu pregledavati i dodatno uređivati prije objave.

Zasad je ta značajka u fazi testiranja, što znači da će korisnici još malo morati pričekati na njezino korištenje.

Iako su brojni korisnici s oduševljenjem dočekali tu najavu, velik broj njih nije zadovoljan idejom da umjetna inteligencija stvara tekstove za objavu jer, kako navode, to oduzima autentičnost samoj objavi. No s obzirom na to da su korisnici i dosad mogli koristiti alate umjetne inteligencije, poput ChatGPT-a, za stvaranje tekstova objava, čini se da je takav prigovor zapravo nepotreban.

Jer tko želi i dalje biti autentičan u svojim objavama, ignorirat će tu značajku, a oni kojima je potrebna pomoć u izražavanju napokon će doći na svoje.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti